پتروشیمی مارون

حجم معاملات محصولات پلیمری امروز ۱۵ هزار و ۲۱۵ تن رقم خورد.عرضه محصولات ۱۷ هزار و ۵۹ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۵۳ هزار و ۷۰۶ تن رقم خورد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، به این ترتیب در گروه محصولات پلیمری، پلی پروپیلن های نساجی و شیمیایی با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

پلی پروپیلن نساجی Z۳۰Sپتروشیمی مارون با ۱۳۲۰ تن عرضه ۳۸۹۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۵ هزار و ۱۳۱ تومان و قیمت خرید آن هم ۵ هزارو ۶۴۴ تومان رقم خورد.پلی پروپیلن فیلم ZH۵۲۵Jپتروشیمی نویدزرشیمی هم با ۶۷۲ تن عرضه ۲۸۹۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۵ هزار و ۱۷۴ تومان و قیمت خرید آن هم ۵ هزارو ۶۹۱ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن نساجی SF۰۶۰ پلی نار با ۹۰۳ تن عرضه ۴۹۳۵ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۵ هزار و ۱۳۱ تومان و نرخ خرید آن هم ۵ هزار و ۶۴۴ تومان بود.

در گروه پلی پروپیلن های شیمیایی؛ پلی پروپیلن شیمیایی EP۴۴۰G جم با ۳۳۰ تن عرضه ۶۱۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۵ هزار و ۷۳۷ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۵ هزار و ۹۸۹ تومان بود.پلی پروپیلن شیمیایی EPC۴۰Rپتروشیمی شازند هم با ۳۶۰ تن عرضه ۱۱۰۰ تن تقاضا داشت، این کالا با میانگین نرخ ۶ هزار و ۲۰ تومان خریداری شد.

پلی پروپیلن شیمیایی ZR۲۳۰Cنویدزرشیمی با ۲۱۰ تن عرضه ۵۴۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۵ هزار و ۷۳۷ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۶ هزار ۱۰۷ تومان رقم خورد.پلی پروپیلن شیمیایی ZB۳۳۲C این مجتمع هم ۱۸۹ تن عرضه و ۸۶۱۰ تن تقاضا دارد، قیمت پایه ۵ هزار و ۷۳۷ تومان و قیمت خرید آن هم ۶ هزار و ۳۱۱ تومان رقم خورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها