کارگاه

بورس کالای ایران به منظور آشنایی مدیران و معامله‌گران کالایی شرکت های کارگزاری با نحوه انجام معاملات قراردادهای کشف پریمیوم کارگاه آموزشی برگزار می کند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، در این کارگاه آموزشی ضمن ارایه تعریف کلی قراردادهای کشف پریمیوم و سازوکار معاملاتی آن، مراحل و اقدامات لازم جهت عرضه، تقاضا، معامله و در نهایت تسویه قرارداد کشف پریمیوم برای شرکت کنندگان در این کارگاه تشریح می شود. 

افزون بر این، نحوه محاسبه تضامین لازم جهت دریافت از خریدار و فروشنده، مکانیسم معاملات تعهد شده در این قراردادها و نیز دستورالعمل های معاملاتی و تسویه و پایاپای آن از دیگر مواردی است که در این کارگاه آموزشی ارایه می شود. 

این گزارش می افزاید، طبق اطلاعیه منتشر شده توسط اداره مطالعات اقتصادی و سنجش ریسک بورس کالای ایران، این کارگاه آموزشی حسب تصویب ضوابط مربوط به قراردادهای کشف پریمیوم در شورای عالی بورس و اوراق بهادار و با توجه به راه‌اندازی قریب‌الوقوع این قراردادها ذیل بازار فیزیکی بورس کالای ایران برگزار می شود و حضور در این کارگاه آموزشی برای مدیران و معامله گران کالایی شرکت های کارگزاری الزامی است.

شایان ذکر است، این کارگاه آموزشی طبق زمانبندی ذیل در محل بورس کالای ایران برگزار می‌گردد. 

شماره گروه  تاریخ  ساعت برگزاری

1  دوشنبه  1396.11.02  ساعت 15 الی 16:30

2  سه شنبه 1396.11.03   ساعت 15 الی 16:30

3  شنبه  1396.11.07   ساعت 15 الی 16:30

4  دوشنبه  1396.11.09   ساعت 15 الی 16:30

ثبت نام از شرکت کنندگان به صورت تلفنی و با انتخاب شخص معامله‌گر انجام می شود. این گزارش می افزاید، علاقه مندان به حضور در این کارگاه آموزشی جهت کسب اطلاعات بیشتر و به منظور ثبت نام در یکی از تاریخ های فوق با سرپرست اداره آموزش و ترویج با شماره تماس 85644014 تماس حاصل نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها