سکه

معامله گران بازار آتی سکه روز گذشته ۱۴ هزار و ۷۱۰ قرارداد برای تحویل ماه های آینده را به ارزش ۲ هزار و ۳۷۸ میلیارد ریال منعقد کردند.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، دیروز در سررسید دی ماه امسال ۱۵۲ قرارداد منعقد شد که قیمت تسویه سکه با رشد ۰.۱۸ درصدی به یک میلیون و ۴۷۷ هزار تومان رسید. در سررسیدهای اسفند امسال و اردیبهشت سال آینده نیز به ترتیب ۲۶۱ و ۶۲ قرارداد به ثبت رسید که بهای سکه برای تحویل اسفند ماه با رشد ۰.۰۴ درصدی به یک میلیون ۵۰۱ هزار تومان و برای تحویل اردیبهشت سال آینده با رشد ۰.۱۵ درصدی به یک میلیون و ۵۳۶ هزار تومان رسید.

همچنین دو سررسید دورتر بازار که به طور معمول بیشترین حجم قراردادها به این دو سررسید اختصاص دارد، موعد تحویل تیر و شهریور سال آینده هستند که روز گذشته در سررسید تیر ۴۹۱ قرارداد و در سررسید شهریور ۹۷ بالغ بر ۱۳ هزار و ۷۴۴ قرارداد بر تابلوی معاملات درج شد.

بهای سکه در قرارداد تحویل تیر سال آینده با ۰.۱۹ درصد رشد کرد و یک میلیون و ۵۷۵ هزار تومان معامله شد و در قرارداد شهریور سال آینده نیز معامله گران شاهد ثبت سکه یک میلیون و ۶۲۸ هزار تومانی و رشد ۰.۲۱ درصدی بر تابلوی معاملات بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها