بطری

بررسی قیمت پایه محصولات پلیمری در تاریخ ۱۰ و ۱۷ دی ماه نشان می دهد که اکثر کالاها روندی صعودی داشته اند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، بیشترین افزایش قیمت در گروه محصولات پلیمری متعلق به پلی اتیلن های ترفتالات نساجی و بطری با ۶.۵ درصد رشد است.

همچنین در ادامه پلی اتیلن های سنگین اکستروژه نیز ۵ درصد نسبت به هفته گذشته گران شدند، در همین حال پلی اتیلن های سنگین تزریقی و دورانی نیز ۴.۴ درصد نسبت به هفته قبل افزایش قیمت داشتند.

پلی پروپیلن های نساجی و شیمیایی نیز به ترتیب ۴.۱ و ۳.۹ درصد نسبت به هفته قبل گران شدند، به طوری که پلی پروپیلن نساجی از رقم ۴ هزار و ۴۲۹ تومان به ۴ هزار و ۶۱۴ تومان رسید. پلی پروپیلن شیمیایی نیز نسبت به هفته قبل ۱۹۷ تومان افزایش نرخ داشت.

در گروه پلی اتیلن ها؛ پلی اتیلن های سبک فیلم و خطی نیز روندی افزایشی داشتند، به طوری که فیلم ها ۱۳۵ تومان و خطی ها هم ۱۱۹ تومان رشد قیمت داشتند.

همچنین پی وی سی ها نیز با ۲.۶ درصد افزایش قیمت نسبت به هفته قبل روبه رو شدند، به طوری که از ۹۸ تا ۱۰۲ تومان گران شدند.

در ادامه اکریلوبوتادین استایرن نیز با ۱.۶ درصد کاهش قیمت، کمترین افت را نسبت به هفته قبل داشت.

از سوی دیگر استایرن بوتادین رابرهای روشن و تیره روندی کاهشی داشته و به ترتیب با ۰.۹ و ۱.۲ درصد افت قیمت نسبت به هفته گذشته روبه رو شدند.

همچنین در محاسبه قیمت پایه محصولات پلیمری دلار با افزایش ۲.۳ درصدی نسبت به هفته قبل به رقم ۴ هزار و ۲۷۴ تومان رسید و به این ترتیب در روند افزایشی قیمت محصولات پلیمری تاثیر به سزایی داشت.

علاوه بر رشد قیمت دلار در بازار، افزایش قیمت های محصولات پلیمری در بازارهای جهانی نیز از دلایل رشد قیمت پایه محصولات پلیمری است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها