شیمیایی

در معاملات امروز حجم معاملات محصولات شیمیایی ۱۰ هزار و ۸۹ تومان رقم خورد.عرضه محصولات در این روز ۱۹ هزار و ۳۶۸ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۱۶ هزار و ۲۶۶ تن بود.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»،به این ترتیب در گروه محصولات شیمیایی امروز دی اتیل هگزانول، استایرن منومر، دی اتیلن گلایکول، اسیداستیک و زایلین مخلوط هم با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

دی اتیل هگزانول پتروشیمی شازند با ۱۲۱۰ تن عرضه ۲۶۹۵ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۳ هزارو ۹۰۸ تومان و نرخ خرید آن هم ۵ هزار و ۲۷۶ تومان رقم خورد، این کالا به صورت سلف عرضه شده بود.استایرن منومر پتروشیمی پارس هم با ۴۹۹۲ تن عرضه ۵۰۸۸ تن تقاضا داشت، اما نهایتا با قیمت پایه ۴ هزار و ۹۲۶ تومان خریداری شد.

دی اتیلن گلایکول پتروشیمی شازند هم با ۱۱۰ تن عرضه ۲۴۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۱۸۴ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۳۵۷ تومان رقم خورد. دی اتیلن گلایکول پتروشیمی مارون و مروارید هم با نرخ پایه مورد معامله قرار گرفت.

اسیداستیک پتروشیمی فن آوران هم با ۵۰۶ تن عرضه ۱۰۸۱ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۲ هزار و ۵۷۹ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزارو ۷۵۲ تومان بود.همچنین زایلین مخلوط پتروشیمی بندرامام هم با ۳۰۰ تن عرضه ۳۸۶۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۲ هزار و ۵۰۹ تومان و نرخ خرید آن هم ۲ هزارو ۷۶۰ تومان بود.

در همین حال منواتیلن گلایکول مروارید، اسیدنیتریک پتروشیمی شیراز، اسیدترفتالیک پتروشیمی تندگویان و دی اتیلن گلایکول پتروشیمی مارون وارد سیستم مچینگ شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها