قیمت اکثر محصولات پلیمری نسبت به دو هفته گذشته با کاهش روبه رو شدند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»بیشترین افت قیمت محصولات پلیمری نسبت به دو هفته گذشته متعلق به پلی اتیلن های سنگین تزریقی با ۱.۳ درصد است، به این ترتیب این محصولات نسبت به دو هفته گذشته ۴۸ تومان کاهش نرخ داشته و به مرز ۳ هزار و ۶۲۸ تومان رسیدند.

همچنین پلی اتیلن های سنگین دورانی و فیلم نیز به میزان ۱.۳ درصد نسبت به دو هفته گذشته کاهش نرخ داشتند. در رده بعدی افت قیمت ها پلی اتیلن های سبک خطی و پلی اتیلن های ترفتالات نساجی و سوپر برایت با ۰.۸ و ۰.۷ درصد افت قرار دارند.

همچنین قیمت های پلی اتیلن های سنگین فیلم نیز نسبت به دو هفته گذشته ۰.۶ درصد کاهش نرخ داشتند و به این ترتیب به رقم ۳ هزار و ۸۲۳ تومان برای عرضه تا ۲۳ آذر ماه رسیدند.

در همین حال پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری و آمورف، همچنین پی وی سی ها نیز نسبت به دو هفته گذشته حدود ۰.۳ درصد کاهش نرخ داشتند. کمترین افت قیمت نیز متعلق به پلی پروپیلن های نساجی با یک ریال بود.

با این حال برخی از محصولات نیز برای عرضه تا تاریخ ۲۳ آذرماه با رشد قیمت روبه رو شدند که در صدر آنها پلی استایرن معمولی با ۲.۴ درصد خودنمایی می کند. این کالا از قیمت ۳ هزار و ۶۸۲ تومان به ۳ هزار و ۷۷۰ تومان رسیده است.

همچنین پلی اتیلن های سنگین اکستروژن و پلی استایرن مقاوم نیز به ترتیب ۲.۲ و ۲ درصد رشد قیمت داشتند. در همین حال پلی پروپیلن های شیمیایی نیز ۰.۳ درصد نسبت به دو هفته گذشته رشد قیمت داشتند و از رقم ۳ هزار و ۹۹۵ تومان به ۴ هزار و ۷ تومان رسیدند.

پلی استایرن های انبساطی نیز کمترین رشد قیمت را نسبت به دو هفته گذشته داشتند، به طوری که نرخ آنها از ۳ هزار و ۷۰۹ تومان به ۳ هزار و ۷۱۴ تومان رسیدند. این گروه از کالاها نسبت به دو هفته گذشته ۰.۱ درصد افزایش قیمت داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها