بورس کالا

بورس کالای ایران در دهمین نمایشگاه بین اللملی طلا، نقره، جواهر، ساعت و صنایع وابسته ۸ کارگاه آموزشی برگزار می کند.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، دهمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهر، ساعت و صنایع وابسته در حالی از روز ۱۳ الی ۱۶ دی ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزارمی شود که بورس کالای ایران نیز با برگزاری کارگاه های آموزشی متنوع برای علاقمندان، در این نمایشگاه حضور دارد.

در این نمایشگاه، کارگاه هایی آشنایی با ابزارهای معاملاتی طلا و سکه همچون قراردادهای آتی، اختیار معامله، معاملات گواهی سپرده طلا و صندوق سرمایه گذاری طلا از سوی کارشناسان بورس کالای ایران برگزار می شود.

همچنین در روز ۱۴دی ماه جلسه هم اندیشی در خصوص راه اندازی قراردادهای آتی و گواهی سپرده بر روی طلای آب شده با حضور مدیران شرکت بورس کالای ایران و صاحبنظران حوزه طلا برگزار می شود.

گفتنی است، هم اکنون با فعال بودن معاملات قراردادهای آتی و اختیار معامله سکه طلا، گواهی سپرده سکه طلا و صندوق سرمایه گذاری طلا، زنجیره ابزارهای معاملاتی بورس کالای ایران روی سکه بهار آزادی تکمیل است و آن بخش از فعالان بازار طلا که تاکنون وارد این بازارهای بورس کالا نشده اند می توانند پس از آشنایی با نحوه این معاملات، در بستری امن، شفاف و آنلاین به مبادلات طلا بپردازند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها