شیمیایی

بررسی قیمت پایه محصولات شیمیایی در تاریخ ۲۶ آذر و ۳ دی ماه نشان می دهد که اکثر کالاها روندی نزولی داشته اند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، بیشترین افت قیمت در گروه محصولات شیمیایی متعلق به استایرن منومر با ۴.۲ درصد افت نسبت به هفته قبل است. این کالا ازرقم ۵ هزار و ۱۴۱ تومان به ۴ هزار و ۹۲۱ تومان رسیده است.همچنین در رتبه بعدی بنزن با ۲.۷ درصد افت قیمت نسبت به هفته قبل به رقم ۳ هزار و ۶۸۸ تومان رسیده است.

در ادامه آروماتیک سنگین و سودمایع نیز روندی نزولی داشتند، به طوری که آروماتیک سنگین با ۱.۸ درصد افت و سودمایع هم ۱.۵ درصد نسبت به هفته قبل ارزان شد.همچنین در ادامه تولوئن دی ایزوسیانات نیز با ۱.۶ درصد افت نسبت به هفته قبل روبه رو شد و به رقم ۱۴ هزار و ۶۹۸ تومان رسید.

در ادامه دی اتیلن گلایکول، دی اتیل هگزانول، ایزوبوتانول و نرمال بوتانول نیز با ۰.۴ درصد افت نسبت به هفته قبل روبه رو شد.در همین حال اورتوزایلین و زایلین مخلوط نیز به ترتیب با ۰.۴ و ۰.۲ درصد افت قیمت نسبت به هفته قبل روبه رو شدند.

از سوی دیگر تعداد محدودی از کالاها نیز نسبت به هفته قبل روندی صعودی داشتند که در صدر آنها متانول با ۲.۸ درصد افزایش قرار دارد، در رتبه دوم اسیداستیک هم با ۱.۱ درصد رشد قیمت به رقم ۲ هزار و ۵۷۶ تومان رسید.پارزایلین هم روندی افزایشی نسبت به هفته گذشته ثبت کرد و از رقم ۳ هزارو ۳۹۳ تومان به ۳ هزار و ۴۱۲ تومان رسید.

قیمت دلار نیز با افت ۰.۵ درصدی برای محاسبه نرخ پایه محصولات پتروشیمی به رقم ۴ هزار و ۱۷۲تومان رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها