پلیمر

مقایسه قیمت پایه محصولات پلیمری در تاریخ ۲۶ آذر و ۳ دی ماه نشان می دهد که اکثر  کالاها با افت قیمت روبه رو شده اند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، بیشترین افت قیمت درگروه محصولات پلیمری متعلق به پلی استایرن معمولی ۱۵۴۰ با ۳.۲ درصد افت نسبت به هفته قبل است، این کالا از رقم ۶ هزار و ۱۱۰ تومان به ۵ هزار و ۹۱۴ تومان رسیده است.در رتبه دوم بیشترین افت قیمت ها نیز  استایرن بوتادین رابرهای روشن و تیره با ۲.۸ و ۲.۹ درصد کاهش نسبت به هفته قبل قرار دارد.

همچنین پلی استایرن مقاوم نیز با ۰.۴ درصد افت نسبت به هفته قبل مواجه شد و به رقم ۶ هزار و ۲۵۷ تومان رسید.در رتبه بعدی هم پلی اتیلن سبک فیلم با ۰.۹ درصد افت قراردارد این کالا از رقم ۴ هزارو ۷۶۴ تومان به ۴ هزارو ۷۱۷ تومان رسیده است.

همچنین در ادامه پلی اتیلن سنگین اکستروژن PE۱۰۰  با ۰.۵ درصد افت نسبت به هفته قبل قرار دارد، پلی اتیلن سنگین بادی و تزریقی، پلی پروپیلن های نساجی و Sb نیز روندی کاهشی داشته و نسبت به هفته قبل ۰.۴ درصد ارزان شدند.در ادامه پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری نیز ۰.۰۱ درصد نسبت به هفته قبل افت قیمت داشتند.

در همین حال تعداد محدودی از محصولات پلیمری روندی افزایشی را نسبت به هفته قبل طی کردند که درصدر آنها پی وی سی ها با ۱.۵ درصد رشد قیمت قرار دارند، این کالاها متاثر از رشد قیمت در بازارهای جهانی روندی افزایشی داشتند.به طوری که گریدهای متفاوت پی وی سی از ۵۷ تا ۶۰ تومان نسبت به هفته قبل گران شدند.

همچنین اکریلوبوتادین استایرن نیز با ۱.۲ درصد رشد قیمت نسبت به هفته قبل به رقم ۸ هزار و ۹۸۹ تومان رسید.

همچنین پلی اتیلن های سنگین تزریقی و دورانی نیز ۱.۳ درصد نسبت به هفته قبل رشد قیمت داشتند، به طوری که پلی اتیلن سنگین تزریقی ۵۴ تومان و پلی اتیلن سنگین دورانی نیز ۵۷ تومان نسبت به هفته قبل گران شدند.

در همین حال قیمت دلار نیز با افت ۰.۵ درصدی به ۴ هزارو ۱۷۲ تومان رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها