تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز۹ شهریور ماه، شاهد عرضه ۲۵ کیلوگرم انواع شمش طلا است.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، طی این روز ، انواع ورق های فولادی شرکت فولاد مبارکه اصفهان نیز در این تالار عرضه می شود، به طوری فولاد مبارکه با ۲۴ هزار و ۲۰۰ تن ورق گرم C، با قیمت پایه ۱۴ هزار و ۳۵۰ ریال در تالار محصولات صنعتی و معدنی حضور می یابد. همچنین این شرکت ، ۱۸ هزار و ۷۰۰ تن ورق گرم B را با قیمت پایه ۱۴ هزار و ۱۰۰ ریال راهی تالار معاملات می کند. دیگر عرضه های شرکت فولاد مبارکه اصفهان در این روز شامل ۳۵۰۰ تن ورق سرد B و ۲۵۰۰ تن ورق قلع اندود است.

از سویی تالار محصولات صنعتی و معدنی علاوه بر عرضه ۲۵ کیلوگرم انواع شمش طلا شاهد عرضه ۲۰ تن سولفور مولیبدن خواهد بود.

این گزارش حاکی است، مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی ایران نیز ۱۱۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی را با قیمت پایه ۲۲ دلار در هر تن روانه تالار معاملات می کند. علاوه بر این، شرکت نفت پاسارگاد، ۸۳ هزار تن انواع قیر را روی تابلوی عرضه می برد.

تولیدکنندگان قیر همچنین، ۸۵ هزار و ۲۵۰ تن انواع قیر را در تالار داخلی فرآورده های نفتی و پتروشیمی عرضه می کنند. تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی علاوه بر قیر شاهد عرضه ۱۶ هزار و ۶۴۰ تن انواع مواد پلیمری و ۱۲ هزار تن وکیوم باتوم است.

گفتنی است، ۱۱ هزار تن گندم خوراکی، ۴ هزار تن گندم دوروم، ۴۵۰۰ تن روغن خام، ۶۸۸۰ تن ذرت دانه ای، ۲۴۶۵ تن شکرسفید، ۲ هزار تن کنجاله سویا پرک و ۱۳۰ تن برنج طارم راهی تالار محصولات کشاورزی می شود.

براساس این گزارش، در این روز و در مجموع، حدود ۳۸۸ هزارتن انواع کالا در تالارهای داخلی و صادراتی بورس کالای ایران عرضه می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها