کراپ‌شده - پتروشیمی

حجم معاملات محصولات پلیمری امروز به ۳۳ هزار و ۷۸ تن رسید.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، حجم عرضه ها ۴۵ هزار و ۱۶۶ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۵۱ هزار و ۹۳۲ تن رقم خورد.

به این ترتیب در گروه محصولات پلیمری پلی پروپیلن ها، پی وی سی ها و برخی از گریدهای پلی اتیلن ترفتالات بطری با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

البته در این روز حجم عرضه پی وی سی ها با رشد نسبت به هفته گذشته به محدوده ۹ هزارتن رسید و از این رو اندکی از رقابت برای این کالاها کاسته شد.

در گروه پلی اتیلن ها؛ پلی پروپیلن نساجی RG۱۱۰۲XK پتروشیمی رجال با رقابت از سوی معامله گران خریداری شد، به طوری که عرضه ۴۸۳ تنی این محصول ۳۰۲۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۴۴۵ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۹۶۱ تومان رقم خورد.

همچنین در گروه پی وی سی ها؛ پلی وینیل کلراید S۶۵ پتروشیمی بندرامام با ۳۰۱۴ تن عرضه ۴۵۱۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۴۰۹ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۷۷۱ تومان رقم خورد.

همچنین پلی وینیل کلراید S۶۵ پتروشیمی غدیر با ۹۹۰ تن عرضه ۲۵۰۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۴۰۹ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۸۱۸ تومان بود.

پلی وینیل کلراید S۵۷ پتروشیمی آبادان که به صورت سلف عرضه شده بود با ۵۰۰ تن عرضه ۱۰۶۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۷۵۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۱۲۵ تومان رقم خورد.

در گروه پلی اتیلن های ترفتالات بطری هم پلی اتیلن ترفتالات بطری BG۸۲۵  پتروشیمی تندگویان با ۵۰۶ تن عرضه ۵۵۰ تن تقاضا داشت، این کالا نهایتا با قیمت پایه ۴ هزار و ۵۳۵ تومان خریداری شد.

پلی اتیلن ترفتالات بطری BG۷۸۱ این مجتمع هم با ۱۸۰۴ تن عرضه ۲۲۴۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۴۵۳ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۴۹۴ تومان بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها