مرکز مالی

بحث آموزش با پیشرفت گره خورده است. در دنیای امروز هیچ پیشرفتی را بدون در نظرگرفتن بحث آموزش نمی توان متصور شد. علاوه بر این استفاده از روش‌های سنتی برای یادگیری هرروز پرهزینه‌تر از گذشته می‌شود.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران» به نقل از مرکز مالی ایران، در طول سال‌های اخیر  آموزش الکترونیکی به‌عنوان یکی از کاربردهای مهم فناوری اطلاعات و ارتباطات در جهان مطرح شده است.

مرکز مالی ایران نیز با علم به این مهم از سال ۱۳۹۴ فعالیت مشترک خود را در راستای تولید ویدئوهای آموزشی حوزه بازار سرمایه با سایت فرانش آغاز کرد که تا کنون منجر به تولید هشت ویدئوی آموزشی با محوریت بازار دارایی فکری، اسناد خزانه اسلامی، صندوق‌های زمین و ساختمان، کار حرفه‌ای با سایت بورسی TSETMC و نحوه فیلتر نویسی، معرفی دوره‌های آمادگی آزمون مدارک CFA,CMA و CIA، نگارش طرح کسب و کار برای جذب سرمایه‌گذار در استارتاپ‌ها، مدیریت مالی استارتاپ‌ها و مدیریت مالی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط شده است. برخی از این دوره‌ها به صورت انیمیشن تولید شده‌اند؛ این ویدئوها مفاهیم اساسی بازار سرمایه را به زبان ساده و همه‌گیر بیان می‌کنند. برخی دیگر از ویدئوهای آموزشی نیز با آموزش مستقیم اساتید مرکز مالی ایران همراه است که در هرکدام از آنها یک موضوع خاص به صورت تخصصی آموزش داده می‌شود.
برای استفاده از این ویدئوهای آموزشی می‌توانید به سایت مرکز مالی ایران به آدرس
www.ifc.ir مراجعه کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها