پلیمر

مقایسه قیمت پایه محصولات پلیمری در تاریخ ۱۹ و ۲۶ آذرماه نشان می دهد که اکثر کالاها روندی صعودی داشته اند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»،بیشترین افزایش قیمت در گروه محصولات پلیمری متعلق به پی وی سی ها با ۲.۱ درصد رشد نسبت به هفته قبل است.در رتبه دوم هم پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری با ۱.۹ درصد رشد قرار دارند، این کالاها از ۸۳ تا ۹۰ تومان نسبت به هفته قبل افزایش قیمت داشتند.

در ادامه اکریلوبوتادین استایرن هم ۱.۳ درصد نسبت به هفته قبل رشد قیمت داشت، این کالا از ۸ هزار و ۷۶۶ تومان به ۸ هزار و ۸۸۲ تومان رسیده است.

در گروه پلی اتیلن ها، پلی اتیلن سنگین فیلم و پلی اتیلن سنگین اکستروژن pe۱۰۰ به ترتیب ۱.۱ و ۱ درصد با رشد قیمت نسبت به هفته قبل روبه رو شدند.این کالاها به ترتیب به رقم ۴ هزار و ۶۸۵ و ۵ هزار و ۴۵۶ تومان رسیدند.همچنین پلی اتیلن سنگین بادی نیز با ۱.۴ درصد رشد نسبت به هفته قبل به ۴ هزار و ۶۲۰ تومان رسید.

پلی پروپیلن های شیمیایی و نساجی نیز با ۰.۶ درصد افزایش نسبت به هفته قبل روبه رو شدند، در ادامه پلی استایرن های معمولی، مقاوم و استایرن بوتادین رابرهای روشن و تیره نیز نسبت به هفته قبل روندی صعودی داشتند.

کمترین افزایش قیمت در گروه محصولات پلیمری نسبت به هفته قبل متعلق به پلی اتیلن سبک فیلم با ۰.۲ درصد است، این کالا به رقم ۴ هزار و ۷۶۴تومان در هفته جاری رسید.

در محاسبه قیمت پایه محصولات پتروشیمی دلار نیز روندی صعودی داشت، به طوری که با ۰.۷ درصد رشد به رقم ۴ هزار و ۱۹۲ تومان رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها