بورس کالا

طی هفته منتهی به ۱۶ آذر ماه، در حالی حدود ۴۸۳ هزار و ۷۳۶ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۰ هزار و ۹۱۸ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که رشد ۲۱ درصدی ارزش را نسبت به هفته ما قبل آن تجربه کرد.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، طی هفته اخیر، در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۱۶۳ هزار و ۹۵۰ تن انواع کالا به ارزش ۴ هزار و ۷۶۵ میلیارد ریال معامله شد.در این تالار، ۱۵۹ هزار و ۱۸۱ تن فولاد، ۳ هزار و ۳۸۰ تن مس ، یک هزار و ۲۰۰ تن آلومینیوم، ۹ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۱۳۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۵۰ تن شمش روی و ۱۰ کیلوگرم شمش طلا از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۲۶۲ هزار و ۴۱۱ تن انواع کالا به ارزش ۵ هزار و ۶۷۲ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار، ۸۸ هزار و ۷۱۲ تن قیر، ۶۸ هزار و ۱۴۵ تن مواد پلیمری، ۶۶ هزار و ۳۳۰ تن وکیوم باتوم، ۲۱ هزار و ۵۰۰ تن لوب کات، ۱۳ هزار و ۴۶۵ تن مواد شیمیایی، یک هزار و ۲۶۰ تن گوگرد، یک هزار و ۱۰ تن عایق رطوبتی، یک هزار تن سلاپس واکس و همچنین ۹۸۹ تن روغن خریداری شد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز طی هفته مذکور، شاهد معامله ۵۷ هزار و ۳۵۵ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۴۷۷ میلیارد ریال بود؛ در این تالار داد و ستد ۵۶ هزار و ۲۵۰ تن گندم، ۴۶۰ هزار قطعه جوجه یک روزه، ۷۵ تن شکر،۱۰۰ تن روغن و ۴۷۰ تن ذرت مشاهده شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها