ورق

نگاهی به آخرین وضعیت بازار ورق نشان می دهد که بازار ورق هند در رونق قرار داشته و قیمت ورق تخت صادراتی چین کمی بالا رفته است.

بازار ورق هند در رونق

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»ورق گرم صادراتی هند در سطوح بالایی قرار دارد و انتظار می رود باز هم رشد قیمت داشته باشد.

اغلب کارخانه های صادر کننده هند ورق گرم  را ۵۴۰ تا ۵۴۵ دلار هر تن فوب پیشنهاد می دهند. با توجه به رشد قیمت ۸ تا ۱۵ دلاری بازار داخلی، بعید نیست قیمت های پیشنهادی جدید بالاتر برود.

آخرین معاملات ورق گرم هند با اروپا در ۶۱۰ دلار هر تن سی اف آر  شنیده شد و ویتنام نیز در  ۵۵۵ تا ۵۶۰ دلار هر تن سی اف آر از هند ورق گرم خرید.

در سایر بازارها نیز ورق گرم صادراتی چین ۵۶۰ تا ۵۸۰ دلار هر تن فوب و محصول سی آی اس ۵۱۵ تا ۵۴۰ دلار هر تن فوب شنیده شده است.

ورق تخت صادراتی چین کمی بالا رفت

ورق تخت صادراتی چین ۵ دلار هر تن رشد قیمت هفتگی داشته که به دلیل امید به بهبود تقاضای خارجی بوده است.قیمت پیشنهادی ۵۳۰ تا ۵۴۰ دلار هر تن فوب شده است.

از طرفی در بازار داخلی چین ورق تخت هفته گذشته تا ۱۸ دلار رشد داشته و به ۶۳۴ تا ۶۵۰ دلار هر تن با مالیات بر ارزش افزوده رسیده است. کارخانه های لیدر ورق تخت صادراتی را ۲۰ دلار بالا برده در ۵۵۰ تا ۵۶۸ دلار هر تن فوب هم پیشنهاد داده اند.

 منبع: Steel mint

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها