سکه

 معامله گران بازار آتی سکه روز گذشته (سه شنبه) ۲۴هزار و ۷۷۶ قرارداد برای تحویل ماه های آینده را به ارزش ۳هزار و ۸۹۹ میلیارد ریال منعقد کردند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، دیروز در سررسید دی ماه امسال ۸۴۰ قرارداد منعقد شد که قیمت تسویه سکه با افت ۰.۹۲ درصدی به یک میلیون و ۳۹۴ هزار تومان رسید. در سررسیدهای اسفند امسال و اردیبهشت سال آینده نیز به ترتیب ۲۰۰ و ۱۱۴ قرارداد به ثبت رسید که بهای سکه برای تحویل اسفند ماه با کاهش ۰.۸۴درصدی به یک میلیون ۴۳۴هزار تومان و برای تحویل اردیبهشت سال آینده با افت ۱.۱۱ درصدی به یک میلیون و ۴۸۲ هزار تومان رسید.

همچنین دو سررسید دورتر بازار که به طور معمول بیشترین حجم قراردادها به این دو سررسید اختصاص دارد، موعد تحویل تیر و شهریور سال آینده هستند که روز گذشته در سررسید تیر یک هزار و ۷۸۳ قرارداد و در سررسید شهریور ۹۷ بالغ بر ۲۱هزار و ۸۳۹قرارداد بر تابلوی معاملات درج شد. بهای سکه در قرارداد تحویل تیر سال آینده هم ۱.۸۸ درصد کاهش یافت و یک میلیون و ۵۳۴هزار تومان معامله شد و در قرارداد شهریور سال آینده نیز معامله گران شاهد ثبت سکه یک میلیون و ۵۸۵هزار تومانی و افت ۱.۴۱ درصدی بر تابلوی معاملات بودند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها