سکه

معامله گران بازار آتی سکه روز گذشته (شنبه) ۴۲هزار و ۷۲۸ قرارداد برای تحویل ماه های آینده را به ارزش ۶هزار و ۹۴۱ میلیارد ریال منعقد کردند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، دیروز در سررسید دی ماه امسال ۶۷۱ قرارداد منعقد شد که بهای سکه ۰.۶ درصد کاهش یافت. در سررسیدهای اسفند امسال و اردیبهشت سال آینده نیز به ترتیب ۱۵۸ و ۴۰۹ قرارداد به ثبت رسید که بهای سکه برای تحویل اسفند ماه ۲.۳۱ درصد و برای تحویل اردیبهشت سال آینده ۱.۱۱ درصد افت کرد. همچنین دو سررسید دورتر بازار که به طور معمول بیشترین حجم قراردادها به این دو سررسید اختصاص دارد، موعد تحویل تیر و شهریور سال آینده هستند که روز گذشته در سررسید تیر ۲هزار و ۴۰۹ قرارداد و  در سررسید شهریور ۹۷ بالغ بر ۳۸هزار و ۸۱ قرارداد بر تابلوی معاملات درج شد. بهای سکه در قرارداد تحویل تیر سال آینده ۱.۸۸ درصد و در قرارداد شهریور سال آینده ۱.۴۱ درصد کاهش یافت.

گفتنی است قیمت تسویه روز گذشته سکه در قرارداد دی ماه امسال یک میلیون و ۴۳۱ هزار تومان، قرارداد اسفند امسال یک میلیون و ۴۶۷ هزار تومان، قرارداد اردیبهشت ۹۷ یک میلیون و ۵۲۱ هزار تومان، قرارداد تیر سال آینده یک میلیون و ۵۷۹هزار تومان و تحویل شهریور سال آینده یک میلیون و ۶۳۴هزار تومان بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها