کشاورزی

مدیرکل میوه های سردسیری و خشک وزارت جهاد کشاورزی گفت:عرضه محصولات کشاورزی در بورس کالا صرفا در جهت رساندن سود بیشتر و مستقیم به کشاورز است و ما به همین دلیل از این طرح حمایت می کنیم.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»شکرالله حاجیوند، در خصوص توزیع محصولات کشاورزی در بورس کالا اظهار کرد: در سال اقتصاد مقاومتی نگاه دولت باید نگاه مقاومتی باشد و طبیعتا باید به کسی که در خط مقدم تولید قرار دارد مانند باغدار و کشاورز نگاه ویژه‌ای داشته باشد. این موضوع در برنامه وزارت جهاد کشاورزی بوده و هست.

وی افزود: تولید کننده ما هرچه مستقیم تر و بدون پیچ و خم های بازار و عرضه بتواند محصول خود را عرضه کند طبیعتا سودهای حاشیه‌ای که در بازار وجود دارد به خود کشاورز و باغدار تعلق می‌گیرد. عرضه محصولات کشاورزی در بورس کالا صرفا در جهت رساندن سود بیشتر و مستقیم به کشاورز است و ما به همین دلیل از این طرح حمایت می کنیم.

حاجیوند در رابطه با شروع این طرح خاطر نشان کرد: شروع این کار توسط دکتر طیب‌نیا وزیر اقتصاد وقت رقم خورد و ما هنوز هم پیگیر هستیم تا این کار به نحو احسن انجام شود. در این خصوص به صورت نمادین دو محموله در بورس کالا جابه جا شد. اما نیاز به زیر ساخت و برخی عوامل مانند همکاری بخش خصوصی، دولتی و اتحادیه‌ها در پیشبرد این طرح ضروری است.

منبع:ایلنا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها