کراپ‌شده - پتروشیمی فجر

حجم محصولات شیمیایی امروز ۱۸ هزار و ۵۱۱ تن رقم خورد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه محصولات شیمیایی ۲۹ هزار و ۷۸۷ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۲۱ هزار و ۵۰ تن بود.

در گروه محصولات شیمیایی، زایلین مخلوط پتروشیمی بندرامام و دی اتیلن گلایکول و منواتیلن گلایکول پتروشیمی شازند با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

به این ترتیب زایلین مخلوط پتروشیمی بندرامام با ۵۰۰ تن عرضه ۸۴۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۴۹۳ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزارو ۶۴۱ تومان رقم خورد.

همچنین دی اتیلن گلایکول پتروشیمی شازند با ۱۱۰ تن عرضه ۱۵۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۱۳۳ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۱۷۹ تومان بود.

منو اتیلن گلایکول این مجتمع هم با ۵۵۰ تن عرضه ۱۵۷۳ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۳ هزار و ۳۶۹ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۶۷۰ تومان رقم خورد.

در همین حال مابقی محصولات در گروه شیمیایی ها امروز با قیمت پایه مورد معامله قرار گرفتند، اسیداستیک پتروشیمی فن آوران، سودکاستیک پتروشیمی اروند، ارتوزایلین پتروشیمی برزویه، کریستال ملامین پتروشیمی خراسان، منواتیلن گلایکول و دی اتیلن گلایکول پتروشیمی مارون وارد سیستم مچینگ شدند.

در همین حال ۲ هزار و ۲۰۰ تن پلی پروپیلنZ۳۰s، MR۲۳۰C و ۵۵۲R  پتروشیمی مارون و ۶۶۰ تن پلی پروپیلن R ۵۵۲ پلی پروپیلن جم در بورس کالا عرضه شد. همچنین ۵۰۰ تن پی وی سی گرید ۶۵ پتروشیمی آبادان و ۵۰۶ تن پلی اتیلن سنگین اکستروژن ۶۳۶۶M ایلام نیز در لیست عرضه های امروز وجود داشت. به این ترتیب پلی پروپیلن ها و پی وی سی با رقابت معامله شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها