پتروشیمی مارون

امروز حجم معاملات محصولات پلیمری به ۳۲هزار و ۹۹۲تن رسید.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه محصولات ۴۴ هزار و ۵۹۴ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۶۲ هزار و ۹۷۰ تن رقم خورد.

به این ترتیب در گروه محصولات پلیمری، پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری، پی وی سی ها و پلی پروپیلن ها با رقابت از سوی معامله گران خریداری شده و دارای جذابیت بودند.

در گروه پلی پروپیلن ها، پلی پروپیلن نساجی HP۵۵۰J جم با ۱۵۴ تن عرضه ۳۹۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۴ هزارو ۳۰۵ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزارو ۴۸۸ تن رقم خورد.

همچنین پلی پروپیلن نساجی HP۵۱۰L  این مجتمع هم با ۱۰۱۲ تن عرضه ۲۴۲۰ تن تقاضا داشت، معامله گران این کالا را با میانگین قیمت ۴ هزارو ۴۸۳ تومان خریداری کردند.

همچنین در گروه پی وی سی ها، اکثر محموله های به صورت سلف عرضه شد، پلی وینیل کلراید S۶۵ پتروشیمی غدیر که به صورت سلف و با حجم ۲۰۰۰ تن عرضه شده بود ۲۶۲۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۳ هزار و ۳۳۶ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۳۷۱ تومان رقم خورد.

در گروه پلی اتیلن های ترفتالات بطری هم پلی اتیلن ترفتالات بطری BG۸۲۱پتروشیمی تندگویان با ۱۸۲۶ تن عرضه ۴۳۷۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۴ هزارو ۴۱۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۸۵۱ تومان بود.

پلی اتیلن ترفتالات بطری BG۸۴۵ این مجتمع هم با ۴۴۰ تن عرضه ۴۸۴ تن تقاضا داشت، این کالا با قیمت پایه مورد معامله قرار گرفت و به صورت سلف عرضه شده بود.

در گروه پلی اتیلن های سبک فیلم و پلی استایرن ها هم شاهد معاملاتی متعادل و آرام بودیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها