سکه

روز گذشته در بورس کالای ایران  ۵۶ هزار و ۶۷۵ قرارداد آتی سکه به ارزش ۹ هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال داد و ستد شد.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، در همین حال روز گذشته، نرخ سکه با افزایش قابل ملاحظه‌ای نسبت به روزهای گذشته به یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان رسیده و دلار آمریکا نیز ۴۱۰۳ تومان فروخته شد.

 بازار سکه با افزایش قیمت همراه شد و در میان دیگر اقلام سکه، نیم سکه ۷۱۱ هزار تومان، ربع سکه ۳۹۸ هزار تومان و سکه گرمی ۲۶۳ هزار تومان فروخته  شد.بازار طلا هم با تغییر چندانی روبرو نشد و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۲۷ هزار تومان، هر مثقال طلا ۵۵۰ هزار تومان و هر اونس طلا در بازار جهانی ۱۲۹۲ دلار داد و ستد شد.

همچنین روز گذشته سررسیدهای آتی سکه مثبت بودند. در جریان معاملات روز گذشته سکه طلا تحویل دی ماه ۱.۴ درصد رشد کرد و با رقم یک میلیون و ۴۷۱ هزار تومان داد و ستد شد. در این سررسید بیش از یک هزار و ۵۰ قرارداد به فروش رفت.

در همین حال قرارداد آتی سکه طلا سررسید اسفند ماه نیز در حالی با داد و ستد ۲۱۳ قرارداد مواجه شد که با رقم یک میلیون و ۵۱۱ هزار تومان مورد معامله قرار گرفت و رشد ۱.۴۱ درصد را تجربه کرد. از سوی دیگر سکه طلا تحویل اردیبهشت ماه ۹۷ نیز با رقم یک میلیون و ۵۴۹ هزارتومان داد و ستد شد که ۱.۴۴ درصد رشد داشت. در این سررسید نیز ۶۶۶ قرارداد معامله شد.

قرارداد آتی سکه تحویل تیر ماه سال ۹۷ در حالی معامله ۸ هزارو ۲۳۱ قرارداد را تجربه کرد که با  رشد ۱.۷۴ درصدی قیمت و قرار گرفتن در عدد یک میلیون و ۶۰۰ هزارتومان به کار خود پایان داد.

قرارداد آتی سکه تحویل شهریور ماه سال ۹۷ در حالی معامله ۴۶ هزار و ۵۱۵ قرارداد را تجربه کرد که با  رشد ۱.۵۴ درصدی قیمت و قرار گرفتن در عدد یک میلیون و ۶۵۸ هزارتومان به کار خود پایان داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها