سکه

روز شنبه هفته جاری در بورس کالای ایران ۲۸ هزار و ۹۶۵ قرارداد آتی سکه به ارزش ۴ هزار و ۶۷۹ میلیارد ریال داد و ستد شد.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، در بازار نقدی طلا هم، روز شنبه هر گرم طلای ۱۸ عیار به ۱۲۷ هزار تومان رسید. سکه تمام طرح جدید یک میلیون و ۳۸۹ هزار تومان قیمت گذاری شد. همچنین نیم سکه ۶۹۹، ربع سکه ۳۹۲ هزار و ۷۰۰ تومان و سکه گرمی ۲۵۸ هزار تومان عرضه شد.

از سوی دیگر در بازار طلا، هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۲۷ هزار تومان، ‌ مثقال طلا ۵۵۰ هزار تومان و اونس طلا در بازار جهانی ۱۲۹۴ دلار و ۴۱ سنت داد و ستد شد.

همچنین روز شنبه سررسیدهای آتی سکه مثبت بودند، به طوری که در جریان معاملات روز شنبه  سکه طلا تحویل دی ماه ۱.۵۵ درصد رشد کرد و با رقم یک میلیون و ۴۵۱ هزار تومان داد و ستد شد. در این سررسید بیش از ۷۰۳ قرارداد به فروش رفت.

در همین حال قرارداد آتی سکه طلا سررسید اسفند ماه نیز در حالی با داد و ستد ۱۴۰ قرارداد مواجه شد که با رقم یک میلیون و ۴۹۰ هزار تومان مورد معامله قرار گرفت و رشد ۱.۵ درصد را تجربه کرد. از سوی دیگر سکه طلا تحویل اردیبهشت ماه ۹۷ نیز با رقم یک میلیون و ۵۲۷ هزارتومان داد و ستد شد که ۱.۳۴ درصد رشد داشت. در این سررسید نیز ۵۴۷ قرارداد معامله شد.

قرارداد آتی سکه تحویل تیر ماه سال ۹۷ در حالی معامله ۵ هزارو ۱۳۵ قرارداد را تجربه کرد که با  رشد ۱.۴۷ درصدی قیمت و قرار گرفتن در عدد یک میلیون و ۵۷۳ هزارتومان به کار خود پایان داد.

قرارداد آتی سکه تحویل شهریور ماه سال ۹۷ در حالی معامله ۲۲ هزار و ۴۴۰ قرارداد را تجربه کرد که با  افزایش ۱.۵۳ درصدی قیمت و قرار گرفتن در عدد یک میلیون و ۶۳۳ هزارتومان به کار خود پایان داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها