• ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶
  • کد خبر: 13989
سکه-طلا.jpg

روز گذشته در بورس کالای ایران ۳۰ هزار و ۴۹۴ قرارداد آتی سکه به ارزش ۴ هزار و ۸۱۱ میلیارد ریال داد و ستد شد.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، روز گذشته در بازار طلا، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۲۱ هزار تومان افزایش قیمت، به یک میلیون و ۳۸۷ هزار تومان رسید.

در جریان معاملات امروز روز گذشته بازار آزاد تهران، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۲۱ هزار تومان افزایش قیمت، به یک میلیون و ۳۸۷ هزار و ۴۰۱ تومان رسید؛ ضمن اینکه نرخ سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم هم ۴ هزار تومان افزایش یافت. بر این اساس هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم یک میلیون و ۳۰۴ هزار و ۸۴۷ تومان قیمت گذاری شد.

هر نیم سکه با ۴ هزار تومان افزایش به ۶۸۶ هزار و ۴۴۵ تومان رسید و هر ربع سکه ۳۸۷ هزار و ۲۵۱ تومان و هر سکه یک گرمی ۲۵۷ هزار و ۱۶۷ تومان شد.

همچنین هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۲۷۹ دلار و ۴۰ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۲۶ هزار و ۳۷۲ تومان قیمت گذاری شد.

همچنین روز گذشته سررسیدهای آتی سکه نوسانی بودند، به طوری که ۴ سررسید منفی و یک سررسید مثبت بود. در جریان معاملات روز گذشته سکه طلا تحویل دی ماه ۰.۲۷ درصد افت کرد و با رقم یک میلیون و ۴۲۸ هزار تومان داد و ستد شد. در این سررسید بیش از ۶۶۲ قرارداد به فروش رفت.

در همین حال قرارداد آتی سکه طلا سررسید اسفند ماه نیز در حالی با داد و ستد ۲۷۴ قرارداد مواجه شد که با رقم یک میلیون و ۴۶۱ هزار تومان مورد معامله قرار گرفت و رشد ۰.۲۳ درصد را تجربه کرد. از سوی دیگر سکه طلا تحویل اردیبهشت ماه ۹۷ نیز با رقم یک میلیون و ۴۹۹ هزارتومان داد و ستد شد که ۰.۰۷ درصد افت داشت. در این سررسید نیز ۳۸۵ قرارداد معامله شد.

قرارداد آتی سکه تحویل تیر ماه سال ۹۷ در حالی معامله ۶ هزارو ۷۲۶ قرارداد را تجربه کرد که با  افت ۰.۰۱ درصدی قیمت و قرار گرفتن در عدد یک میلیون و ۵۳۹ هزارتومان به کار خود پایان داد.

قرارداد آتی سکه تحویل شهریور ماه سال ۹۷ در حالی معامله ۲۲ هزار و ۴۴۷ قرارداد را تجربه کرد که با  افت ۰.۲۳ درصدی قیمت و قرار گرفتن در عدد یک میلیون و ۵۹۶ هزارتومان به کار خود پایان داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها