بورس کالا

طی هفته منتهی به ۱۸ آبان، حدود ۴۴۱ هزار و ۴۰۱ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۹ هزار و ۱۱۳ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، طی هفته اخیر، در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۱۰۶ هزار و ۱۷۵ تن انواع کالا به ارزش ۳ هزار و ۴۰۵ میلیارد ریال معامله شد.
در این تالار، ۱۰۱ هزار و ۸۴۶ تن فولاد، ۹ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۴ هزار و ۲۴۰ تن مس، ۸۰ تن کنسانتره مولیبدن و ۱۵ کیلوگرم شمش طلا از سوی مشتریان خریداری شد.
همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۳۰۱ هزار و ۹۹۷ تن انواع کالا به ارزش ۵ هزار و ۴۰۳ میلیارد ریال به فروش رسید.
در این تالار، ۱۰۸ هزار و ۱۴۶ تن قیر، ۵۹ هزار و ۳۶۸ تن مواد پلیمری، ۷۳ هزار تن وکیوم باتوم، ۲۶ هزار  و ۵۰۰ تن لوب کات، ۲۴ هزار و ۵۰۳ تن مواد شیمیایی، ۸ هزار و ۵۸۰ تن گوگرد، یک هزار و ۲۶۵ تن روغن پایه و اسلاک واکس و همچنین ۶۳۵ تن عایق رطوبتی خریداری شد.
تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران طی هفته مذکور، شاهد معامله ۳۳ هزار و ۳۴ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال بود؛ در این تالار داد و ستد ۳۲ هزار و ۷۵۰ تن گندم، ۲۰۹ هزار قطعه جوجه یک روزه، ۲۵ تن برنج و ۵۰ تن شکر سفید مشاهده شد.
لازم به ذکر است در هفته ای که گذشت و در بازار فرعی بورس کالای ایران هم ۱۴۸ تن ضایعات فلزی، ۲۵ تن روغن کارکرده لوکوموتیو، ۲۰ تن متیلن دی فنیل دی ایزوسیانات پلیمریک و همچنین هزار و ۶۰۰ کیلوگرم بشکه خالی داد و ستد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها