سکه

روز گذشته در بورس کالای ایران ۱۳ هزار و ۹۹۱ قرارداد آتی سکه به ارزش ۲ هزار و ۲۰۸ میلیارد ریال داد و ستد شد.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، در همین حال در بازار نقدی سکه، سکه تمام طرح جدید نیز با حرکت صعودی یک میلیون و ۳۲۵ هزار تومان قیمت گذاری شد.

بازار سکه با شیب صعودی همراه شد. نیم سکه ۶۷۸ هزار تومان، ربع سکه ۳۸۳ هزار تومان و سکه گرمی ۲۵۵ هزار تومان عرضه شد. طلا در بازار داخلی نیز افزایشی شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۲۴ هزار و ۳۹۰ تومان و هر مثقال طلا ۵۳۹ هزار تومان عرضه شد. همچنین هر اونس طلا برای معاملات در بازار جهانی ۱۲۶۹ دلار و ۵۲ سنت قیمت گذاری شد.

همچنین روز گذشته هر ۵ سررسید آتی سکه افزایشی بودند، به طوری که در جریان معاملات روز گذشته سکه طلا تحویل آبان ماه ۰.۵۷ درصد رشد کرد و با رقم یک میلیون و ۳۴۲ هزار تومان داد و ستد شد. در این سررسید بیش از ۱۱۰۰ قرارداد به فروش رفت.

در همین حال قرارداد آتی سکه طلا سررسید دی ماه نیز در حالی با داد و ستد ۲۶۷ قرارداد مواجه شد که با رقم یک میلیون و ۳۸۳ هزار تومان مورد معامله قرار گرفت و رشد ۰.۶۱ درصد را تجربه کرد. از سوی دیگر سکه طلا تحویل اسفند ماه ۹۶ نیز با رقم یک میلیون و ۴۲۱ هزارتومان داد و ستد شد که ۰.۵۵ درصد رشد داشت. در این سررسید نیز ۱۷۹ قرارداد معامله شد.

قرارداد آتی سکه تحویل اردیبهشت ماه سال ۹۷ در حالی معامله ۷۹۴ قرارداد را تجربه کرد که با  رشد ۰.۵۸ درصدی قیمت و قرار گرفتن در عدد یک میلیون و ۴۵۹ هزارتومان به کار خود پایان داد.

در آخر سکه در سررسید تیر ماه سال۹۷ که با بیشترین تعداد قرارداد مواجه شد و ۱۱ هزار و ۶۵۱ قرارداد را ثبت کرد، با ۰.۵۸ درصد رشد با رقم یک میلیون و ۵۰۷ هزارتومان مورد داد و ستد قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها