سکه

روز گذشته در بورس کالای ایران ۱۸ هزار و ۳۳۹ قرارداد آتی سکه به ارزش ۲ هزار و ۷۳۱ میلیارد ریال داد و ستد شد.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، در همین حال در بازار نقدی سکه، دیروز سکه تمام طرح جدید با افزایش قیمت، یک میلیون و ۳۲۰ هزار تومان قیمت گذاری شد.

همچنین انواع طلا در بازار داخلی ارزان شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۲۳ هزار و ۷۹۰ تومان و هر مثقال طلا ۵۳۶ هزار و ۳۰۰ تومان قیمت گذاری شد. هر اونس طلا نیز در بازار جهانی در آستانه ۱۲۷۰ تومان داد و ستد شد.

در بازار  سکه نیز نیم سکه ۶۷۷ هزار تومان، ربع سکه ۳۸۲ هزار تومان و سکه گرمی ۲۵۳ هزار تومان فروخته شد که نیم سکه افزایش قیمت را تجربه کرده و ربع سکه و سکه گرمی بدون تغییر قیمت ماندند.

همچنین روز گذشته هر ۵ سررسید آتی سکه افزایشی بودند، به طوری که در جریان معاملات روز گذشته سکه طلا تحویل آبان ماه ۰.۴۳ درصد رشد کرد و با رقم یک میلیون و ۳۳۴ هزار تومان داد و ستد شد. در این سررسید بیش از ۳۹۷ قرارداد به فروش رفت.

در همین حال قرارداد آتی سکه طلا سررسید دی ماه نیز در حالی با داد و ستد ۱۵۷ قرارداد مواجه شد که با رقم یک میلیون و ۳۷۴ هزار تومان مورد معامله قرار گرفت و رشد ۰.۵۶ درصد را تجربه کرد.از سوی دیگر سکه طلا تحویل اسفند ماه ۹۶ نیز با رقم یک میلیون و ۴۱۴ هزارتومان داد و ستد شد که ۰.۴ درصد رشد  داشت. در این سررسید نیز ۳۲۱ قرارداد معامله شد.

قرارداد آتی سکه تحویل اردیبهشت ماه سال ۹۷ در حالی معامله ۱۱۰۳ قرارداد را تجربه کرد که با  رشد ۰.۲۶ درصدی و قرار گرفتن در عدد یک میلیون و ۴۵۰ هزارتومان به کار خود پایان داد.

در آخر سکه در سررسید تیر ماه سال۹۷ که با بیشترین تعداد قرارداد مواجه شد و ۱۶ هزار و۳۶۱ قرارداد را ثبت کرد، با ۰.۲۹ درصد رشد با رقم یک میلیون و ۴۹۸ هزارتومان مورد داد و ستد قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها