ورق فولاد

ورق گرم در بازار چین دیگر صعودی نیست و در ثبات است. در نقاط شرقی کشور قیمت بین ۵۹۹ تا ۶۱۰ دلار هر تن درب کارخانه شنیده شده و بازار فعالیت چندانی ندارد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران» در چین قیمت پیشنهادی صادراتی نیز ۵۴۵ دلار هر تن فوب بوده و بازار آن در سکوت است. قیمت های درخواستی خریداران ۵۳۵ تا ۵۴۰ دلار هر تن فوب است در حالی که کارخانه ها هنوز ۵۴۵ دلار را حداقل قیمت می دهند.

بازار ورق گرم ترکیه در رکود

روزهای اخیر قیمت اغلب محصولات ورق در ترکیه نزولی بوده و تقاضا ضعیف است. خریدارها منتظر رسیدن قیمت ها به حداقل ممکن هستند.

از طرفی آنچه امروز خریداری شود در زودترین زمان ممکن دسامبر به دست خریدار می رسد که ماه پایانی سال است و همه ترجیح می دهند موجودی انبارها را بالا نبرند.

در بازار داخلی قیمت ورق گرم ۵۷۰  تا ۵۸۰ دلار هر تن درب کارخانه برای تولیدات دسامبر است. در ۵۶۰ دلار هر تن درب کارخانه معاملاتی شنیده شده است. در کل چون محموله های موجود در بازار برای تحویل آخر سال است، طبیعی است که تقاضا کم باشد.

در بازار واردات نیز قیمت ورق گرم روسیه ۵۵۵ تا ۵۶۰ دلار هر تن سی اف آر ترکیه شنیده شده و محصول اوکراین ۵۵۰ دلار هر تن سی اف آر است. ورق گرم صادراتی ترکیه ۵۵۰ تا ۵۶۰ دلار هر تن فوب  است ولی خریداران در ۵۳۰ تا ۵۴۰ دلار هر تن فوب درخواست خرید داده اند.

منبع:ایفنا

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها