پایپ گرید

بررسی قیمت پایه محصولات پلیمری در تاریخ ۷ و ۱۴ آبان ماه نشان می دهد که برخی از محصولات افت کرده و برخی دیگر نیز با افزایش قیمت روبه رو شده اند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، بیشترین افزایش قیمت در گروه محصولات پلیمری متعلق به پلی اتیلن سنگین اکستروژنpe۱۰۰ با ۴.۳ درصد و Pe۸۰ با ۱.۹ درصد رشد نسبت به هفته گذشته است.

در رتبه بعدی پلی پروپیلن های شیمیایی و نساجی نیز به ترتیب ۰.۸ و ۰.۹ درصد نسبت به هفته قبل رشد قیمت داشتند.

همچنین در ادامه پلی اتیلن های ترفتالات گرید با ۰.۵ درصد رشد قیمت نسبت به هفته گذشته قرار دارند، در ادامه استایرن بوتادین رابرهای روشن و تیره نیز با ۰.۶ درصد رشد نسبت به هفته قبل به ترتیب به رقم های ۵ هزار و ۷۲۱ و ۵ هزار و ۳۴۹ تومان رسیدند.

در همین حال بیشترین افت قیمت نیز در گروه محصولات پلیمری متعلق به پلی اتیلن های ترفتالات گرید نساجی با۴.۲ درصد افت است. پلی استایرن های معمولی و مقاوم نیز در هفته جاری روندی کاهشی داشتند، به طوری که پلی استایرن معمولی ۱.۲ درصد و پلی استایرن مقاوم نیز ۱.۹ درصد نسبت به هفته گذشته ارزان شدند.

پی وی سی ها هم با توجه به نزول قیمت در بازار جهانی به روند کاهشی خود ادامه داده و در هفته جاری ۰.۸ درصد افت قیمت داشتند.

در گروه پلی اتیلن ها؛ پلی اتیلن سنگین بادی، پلی اتیلن سبک فیلم و خطی نیز روندی کاهشی را به ثبت رسانند.

در محاسبه قیمت پایه محصولات پلیمری نیز دلار به روند افزایشی خود ادامه داد و با ۰.۶ درصد رشد به رقم ۴ هزار و ۳۹ تومان رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها