• ۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴
  • کد خبر: 13561
سکه

حجم و ارزش معاملات آتی سکه روز گذشته در بورس کالای ایران با افزایش ۲۲ هزار و ۹۹۶ قرارداد و ارزش معاملات نیز به ۳ هزار و ۴۴۳ میلیارد ریال رسید.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، در همین حال روز گذشته، سکه تمام طرح جدید نیز با افزایش ۹۰۰۰ تومان یک میلیون و ۳۱۷ هزار تومان عرضه شد. همچنین نیم سکه ۶۷۲ هزار تومان و ربع سکه ۳۷۹ هزار و ۷۰۰ تومان قیمت گذاری شد.طلا هم مانند سکه و ارز روندی صعودی پیدا کرد. هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۲۴ هزار و ۴۴ تومان و مثقال طلا ۵۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان فروخته شد. اونس طلا نیز برای معاملات در بازار جهانی ۱۲۷۴ دلار و ۶ سنت داد و ستد شد.

در همین حال روز گذشته بهای سکه ۵ سررسید آتی مثبت بودند. به این ترتیب سکه در قرارداد تحویل آبان ماه رشد ۰.۶۸ درصدی را تجربه کرد و با رقم یک میلیون و ۳۳۷ هزار تومان داد و ستد شد. در همین حال قرارداد آتی سکه سررسید دی ماه نیز با رقم یک میلیون و ۳۷۷ هزار تومان داد و ستد شد که ۰.۶۱ درصد رشد داشت.

از سوی دیگر سکه تحویل اسفند ماه با رقم یک میلیون و ۴۱۸ هزارتومان مورد معامله قرار گرفت که ۰.۶ درصد افزایش داشت. همچنین قرارداد آتی سکه تحویل اردیبهشت ماه سال ۹۷ با ۰.۶۷ درصد رشد با رقم یک میلیون و ۴۵۹ هزارتومان داد و ستد شد.

در آخر سکه در سررسید تیر ماه سال ۹۷ با ۰.۸۱ درصد رشد با رقم یک میلیون و ۵۰۸ هزارتومان داد و ستد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها