بورس کالا

معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان غربی گفت: واحدهای تولیدی با عضویت در بورس کالا علاوه بر استفاده از مزایای مختلف آن، امکان تهیه مواد اولیه مورد نیاز با شرایط و قیمت های شفاف و پایین را نیز خواهند داشت.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، منوچهر خوفی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه مشترک سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با شرکت بورس کالای ایران و صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک، اظهار کرد: واحدهای تولیدی و صنعتی با ورود و پذیرش در فرابورس امکان تامین مالی پیشرفته از طریق جذب سرمایه های مردمی و بدون مشکلات ناشی از اخذ تسهیلات بانکی را خواهند داشت.

وی با بیان اینکه حضور بنگاه‌ها در بازار بورس به فروش محصولات صنایع کوچک و متوسط بدون واسطه کمک خواهد کرد، اظهار داشت: ایجاد تحرک و رونق در صنایع از مزایای دیگر بازار سرمایه است و تامین مواد اولیه از طریق بورس منجر به حذف واسطه‌ها و دلال‌ها شده و در کاهش قیمت تمام شده تولید نقش بسزایی خواهد داشت.

خوفی در ادامه با بیان اینکه در جهت اقدامات عملی برای ترغیب و تسهیل ورود واحدهای تولیدی به بورس کالا اقداماتی انجام شده است، افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده در جهت تشویق و حمایت از واحدهای مستعد و آشنایی واحدها با ابزارهای نوین تامین مالی جلسه با حضور مدیرعامل یکی از شرکتهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی و  شرکت کارگزاری آگاه شعبه ارومیه در شهرک صنعتی شماره یک ارومیه برگزار شد.

وی تصریح کرد: این جلسه در راستای حمایت و ارائه خدمات مشاوره ای برای ورود واحدهای کوچک و متوسط به بازار بورس کالا و فرابورس یا بورس اوراق بهادار انجام گرفت و برگزاری جلسات مختلف با سایر واحدهای تولیدی اولویت دار در برنامه کاری این معاونت قرار دارد.

منبع:ایلنا

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها