پتروشیمی

در هفته جاری حجم معاملات محصولات پلیمری ۳۵ هزار و ۷۰۵ تن رقم خورد. عرضه محصولات ۴۲ هزار و ۶۸۵ تن و تقاضای آن هم  ۶۹ هزار و ۶۸۵ تن بود.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، به این ترتیب در گروه محصولات پلیمری روز گذشته بازار پلی اتیلن های ترفتالات بطری آرام گرفت.

پلی اتیلن ترفتالات بطری BG۸۴۵پتروشیمی تندگویان با ۷۷ تن عرضه ۲۵۳ تن تقاضا داشت، معامله گران این کالا را با قیمت ۴ هزار و ۲۸۰ تومان خریداری کردند.

در همین حال پلی اتیلن سنگین اکستروژن با رقابت مورد داد و ستد قرار گرفت.

در گروه پی وی سی ها هم در برخی از گریدها رقابت داشتیم، در همین حال بازار جهانی پی وی سی ها روندی نزولی در پیش گرفته است.

پلی وینیل کلراید S۶۵ پتروشیمی اروند با ۱۴۹۶ تن عرضه ۵۷۲ تن تقاضا داشت، این گرید با قیمت پایه ۳ هزار و ۳۹۲ تومان مورد معامله قرار گرفت.

درگروه پلی پروپیلن ها هم همچنان شاهد ثبت رقابت برای محصولات بودیم، به طوری که پلی پروپیلن نساجی RG۱۱۰۲XK  رجال با ۷۹۸ تن عرضه ۲۰۳۷ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزارو ۲۴۹ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزارو ۵۸۲ تومان رقم خورد.

در گروه پلی استایرن ها هم، شاهد بازاری آرام بودیم ، به طوری که پلی استایرن مقاوم پتروشیمی تبریز با حجم ۷۵۰ تن و قیمت پایه ۵ هزارو ۸۴۸ تومان خریداری شد.

پلی استایرن معمولی این مجتمع هم ۶۰۰ تن عرضه و ۹۰۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۵ هزارو ۵۱۹ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۵ هزار و ۵۷۲ تومان رقم خورد.

در گروه محصولات شیمیایی هم امروز شاهد معامله ۱۱ هزار و ۹۹۱ تن بودیم، عرضه محصولات ۱۸ هزار و ۶۴۴ تن و تقاضای آن هم ۲۳ هزارو ۵۹۱ تن بود.

به این ترتیب در گروه شیمیایی ها، استایرن منومر پتروشیمی پارس با ۵۰۱۶ تن عرضه ۵۸۰۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه ین کالا ۴ هزار و ۴۷۸ تومان و تقاضای آن هم ۴ هزارو ۵۳۴ تومان رقم خورد.

منومر وینیل استات پتروشیمی شازند با حجم ۶۶۰ تن با قیمت پایه ۳ هزار و ۷۰۰ تومانی مورد معامله قرار گرفت.

در همین حال کریستال ملامین پتروشیمی خراسان، دی اتیلن گلایکول پتروشیمی مارون و بنزن پتروشیمی بندرامام وارد سیستم مچینگ شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها