سکه

حجم و ارزش معاملات آتی سکه روز گذشته در بورس کالای ایران با افزایش به ۱۳ هزار و ۴۷ قرارداد و ارزش معاملات نیز به یک هزار و ۹۲۷ میلیارد ریال رسید.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، روز گذشته در بازار طلا و سکه، سکه تمام طرح جدید برخلاف روز قبل از آن افزایش ۱۲ هزار تومانی قیمت را تجربه کرد و یک میلیون و ۳۰۷ هزار تومان عرضه شد.همچنین نیم سکه ۶۵۵ هزار تومان، ربع سکه ۳۶۶ هزار تومان و سکه گرمی ۲۵۰ هزار تومان قیمت گذاری شد.

در همین حال بازار طلا نیز با حرکت صعودی قیمت همراه شده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار حدود ۱۲۲ هزار و ۶۰۰ تومان عرضه شد. هر مثقال طلا ۵۳۱ هزار و ۷۰۰ تومان قیمت گذاری شد. هر اونس طلا برای معاملات در بازار جهانی ۱۲۷۸ دلار و ۷۰ سنت داد و ستد شد.

در همین حال روز گذشته بهای سکه ۵ سررسید آتی مثبت بودند. به این ترتیب سکه در قرارداد تحویل آبان ماه رشد ۰.۴۶ درصدی را تجربه کرد و با رقم یک میلیون و ۳۲۵ هزار تومان داد و ستد شد. در همین حال قرارداد آتی سکه سررسید دی ماه نیز با رقم یک میلیون و ۳۶۳ هزار تومان داد و ستد شد که ۰.۳۹ درصد رشد داشت.

از سوی دیگر سکه تحویل اسفند ماه با رقم یک میلیون و ۴۰۱ هزارتومان مورد معامله قرار گرفت که ۰.۳۶ درصد افزایش داشت. همچنین قرارداد آتی سکه تحویل اردیبهشت ماه سال ۹۷ با ۰.۵۷ درصد رشد با رقم یک میلیون و ۴۴۶ هزارتومان داد و ستد شد.

در آخر سکه در سررسید تیر ماه سال ۹۷ با ۰.۴۶ درصد رشد با رقم یک میلیون و ۴۹۰ هزارتومان داد و ستد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها