بورس کالا

طی هفته منتهی به ۲۷ مهرماه، درحالی که حدود ۶۰۴ هزار و ۴۰۹ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۹ هزار و ۶۵۱ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت، حجم معاملات انواع محصولات رشد ۱۱ درصدی را تجربه کرد.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، طی آخرین هفته مهرماه، در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۲۸۱ هزار و ۷۶۹ تن انواع کالا به ارزش ۴ هزار و ۳۴۲ میلیارد ریال معامله شد.در این تالار، ۱۱۰ هزار تن سنگ آهن، یک هزار و ۴۰ تن آلومینیوم، ۱۶۹ هزار و ۸۰ تن فولاد، ۹ تن کنسانتره فلزات گرانبها، یک هزار و ۵۰۰ تن مس، ۱۴۰ تن کنسانتره مولیبدن و ۵ کیلوگرم طلا از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۲۷۱ هزار و ۱۶۲ تن انواع کالا به ارزش ۴ هزار و ۷۶۹ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار، ۹۸ هزار و ۶۲۸ تن قیر، ۵۶ هزار و ۳۳۵ تن مواد پلیمری، ۶۸ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۴ هزار تن لوب کات، ۲۵ هزار و ۱۲۴ تن مواد شیمیایی، ۷ هزار و ۴۷۰ تن گوگرد، ۵۰۶ تن روغن پایه و همچنین هزار و ۱۰۰ تن عایق رطوبتی خریداری شد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در چهارمین هفته مهرماه، شاهد معامله ۵۰ هزار و ۹۴۳ تن انواع کالا به ارزش نزدیک به ۵۲۹ میلیارد ریال بود؛ در این تالار داد و ستد ۴۸ هزار و ۲۵۰ تن گندم، ۷ هزار و ۱۵۰ تن شکر سفید، ۱۹۳ هزار قطعه جوجه یک روزه گوشتی و همچنین ۳۵۰ تن کنجاله مشاهده شد.

لازم به ذکر است در هفته ای که گذشت و در بازار فرعی بورس کالای ایران، ۲۹۵ تن ضایعات فلزی، ۱۷۵ تن کنسانتره فسفات،  ۲۵ تن روغن کارکرده لوکوموتیو و همچنین ۴۰ تن متیلن دی فنیل دی ایزوسیانات پلیمریک داد و ستد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها