پتروشیمی

حجم معاملات محصولات شیمیایی در آخرین روز معاملاتی هفته جاری ۱۳ هزار و ۱۳۴ تن رقم خورد و عرضه محصولات ۱۸ هزار تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۲۰ هزار و ۹۷ تن بود.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»،در گروه محصولات شیمیایی، منواتیلن گلایکول، استایرن منومر، منواتیلن گلایکول، کریستال ملامین، اسیدترفتالیک، منومروینیل استات و زایلین مخلوط با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

منواتیلن گلایکول با ۱۱۰ تن عرضه ۳۳۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۱۱۳ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۲۳۶ تومان رقم خورد.

در همین حال منواتیلن گلایکول پتروشیمی مرواریدبا ۳۰۰ تن عرضه ۵۲۰ تن تقاضا داشت، معامله گران این کالا را با میانگین قیمت ۳ هزارو ۲۹۰ تومان معامله کردند.

منواتیلن گلایکول پتروشیمی شازند هم با ۶۶۰ تن عرضه ۱۸۹۲ تن تقاضا داشت، این کالا با قیمت ۳ هزار و ۴۲۴ تومان توسط کارگزاران خریداری شد. منواتیلن گلایکول پتروشیمی مارون هم ۶۱۶ تن عرضه و ۲۰۶۸ تن تقاضا داشت، میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۳۶۲ تومان بود.

در ادامه کریستال ملامین پتروشیمی خراسان با ۱۰۰ تن عرضه ۲۴۵ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۵ هزار و ۲۱۴ تومان و نرخ خرید آن هم ۵ هزار و ۳۵۵ تومان بود.همچنین اسیدترفتالیک پتروشیمی تندگویان با ۲۰۰ تن عرضه ۳۰۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۲ هزار و ۶۴۳ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۶۵۱ تومان رقم خورد.

منومر وینیل استات پتروشیمی شازند هم با ۶۶۰ تن عرضه ۳۱۰۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۷۲۴ تومان و بالاترین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۷۲۵ تومان رقم خورد.

در ادامه زایلین مخلوط پتروشیمی بندرامام نیز با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها