سکه

حجم و ارزش معاملات آتی سکه روز گذشته در بورس کالای ایران به ۲۱ هزار و ۸۵۵ قرارداد و ارزش معاملات نیز به ۳ هزار و ۲۰۹ میلیارد ریال رسید.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، روز گذشته در بازار نقدی طلا، با وجود افزایش قیمت جهانی طلا و اینکه قیمت آن با ۵۰ سنت افزایش به یک هزار و ۳۰۴ دلار و ۳۰ سنت رسیده بود، در بازار داخلی ایران هر گرم طلای ۱۸ عیار ۹۷۰۰ ریال کاهش یافت و به یک میلیون و ۲۴۲ هزار و ۵۰ ریال رسید.

در معاملات روز گذشته قیمت سکه تمام طرح جدید ۷۲ هزار ریال ریزش داشت و به ۱۳ میلیون و ۱۸۲ هزار ریال رسید و سکه بهار آزادی طرح قدیم با ۶۰ هزار ریال افت ۱۲ میلیون ۶۸۰ هزار ریال عرضه شد.

همچنین نیم سکه و ربع سکه هرکدام ۲۰ هزار ریال کاهش قیمت تجربه کردند و به ترتیب ۶ میلیون و ۶۴۰ هزار ریال و ۳ میلیون و ۸۴۰ هزار ریال فروخته شدند. سکه گرمی نیز با ثبت ۱۰ هزار ریال کاهش به ۲ میلیون و ۵۲۰ هزار ریال رسید.

در همین حال روز گذشته بهای سکه در ۵ سررسید آتی روندی منفی را تجربه کرد. به این ترتیب سکه در قرارداد تحویل آبان ماه افت ۱.۱۴ درصدی را تجربه کرد و با رقم یک میلیون و ۳۲۲ هزار تومان داد و ستد شد. در همین حال قراداد آتی سکه سررسید دی ماه نیز با رقم یک میلیون و ۳۵۶ هزار تومان دادوستد شد که ۱.۱۶ درصد افت داشت.

از سوی دیگر سکه تحویل اسفند ماه با رقم یک میلیون و ۳۹۲ هزارتومان مورد معامله قرار گرفت که ۱.۱۳ درصد افت داشت. همچنین قرارداد آتی سکه تحویل اردیبهشت ماه سال ۹۷ با ۱.۱۸ درصد افت با رقم یک میلیون و ۴۳۳ هزارتومان داد و ستد شد.

در آخر سکه در سررسید تیر ماه سال ۹۷ با ۱.۱۹ درصد افت با رقم یک میلیون و ۴۸۰ هزارتومان داد و ستد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها