سکه

حجم و ارزش معاملات آتی سکه روز گذشته در بورس کالای ایران با افزایش به ۵۱ هزار و ۶۸۷ قرارداد و ارزش معاملات نیز به ۷ هزار و ۵۸۳ میلیارد ریال رسید.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، روز گذشته در بازار نقدی طلا، قیمت سکه در ادامه مسیر صعودی خود از ابتدای هفته جاری، ۱۷ هزار تومان گران‌ شد و دلار هم برای اولین بار در سال جاری از ۴۰۰۰ تومان گذشت.

به این ترتیب سکه تمام طرح جدید با قیمتی معادل یک میلیون و ۲۹۹ هزار تومان، نیم‌سکه با قیمتی معادل ۶۶۳ هزار تومان، ربع سکه با قیمتی معادل ۳۸۸ هزار تومان و سکه گرمی با قیمتی معادل ۲۵۳ هزار تومان به فروش رسید.در بازار طلا نیز هر گرم طلای ۱۸ عیار قیمتی معادل ۱۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان و هر مثقال طلا قیمتی معادل ۵۳۹ هزار تومان معامله شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی معادل ۱۲۸۳ دلار داد و ستد شد.

در همین حال روز گذشته بهای سکه در ۵ سررسید آتی روندی مثبت را تجربه کرد. به این ترتیب سکه در قرارداد تحویل آبان ماه رشد ۱.۱۶ درصدی را تجربه کرد و با رقم یک میلیون و ۳۲۵ هزار تومان داد و ستد شد. در همین حال قراداد آتی سکه سررسید دی ماه نیز با رقم یک میلیون و ۳۵۸ هزار تومان دادوستد شد که ۱.۰۹ درصد رشد داشت.

از سوی دیگر سکه تحویل اسفند ماه با رقم یک میلیون و ۳۹۲ هزارتومان مورد معامله قرار گرفت که ۱.۰۶ درصد رشد داشت. همچنین قرارداد آتی سکه تحویل اردیبهشت ماه سال ۹۷ با ۰.۸۱ درصد رشد با رقم یک میلیون و ۴۳۳ هزارتومان داد و ستد شد.

در آخر سکه در سررسید تیر ماه سال ۹۷ با ۰.۹۱ درصد رشد با رقم یک میلیون و ۴۸۱ هزارتومان داد و ستد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها