پلی استایرن

حجم معاملات محصولات پلیمری امروز به رقم ۳۸ هزار و ۵۶۲ تن رسید.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، حجم عرضه ها ۵۶ هزار و ۴۹۳ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۱۱۱ هزار و ۹۳۳ تن رقم خورد.

به این ترتیب در گروه محصولات پلیمری، پلی پروپیلن های نساجی و شیمیایی، پلی اتیلن سبک خطی ۲۰۹، پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری، پلی اتیلن سنگین اکستروژن و برخی از گریدهای پلی اتیلن سبک فیلم با رقابت از سوی کارگزاران خریداری شدند.

در همین حال پلی استایرن ها هم بازار آرامی را مانند هفته گذشته پشت سر گذاشتند. کاهش نرخ جهانی این کالاها دلیل بی رغبتی به بازار آنهاست.

در گروه پلی پروپیلن های نساجی، پلی پروپیلن نساجی HP۵۵۲R جم با ۴۴۰ تن عرضه ۱۰۷۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۹۷۴ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۱۵۴ تومان بود.

همچنین پلی پروپیلن فیلم HP۵۲۵J این مجتمع هم با ۴۰۹۲ تن عرضه ۷۴۸۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا۴ هزارو ۱۱ تومان بود. معامله گران این کالا را با قیمت ۴ هزار و ۴۱۲ تومان خریداری کردند.

پلی پروپیلن نساجی Z۳۰Sپتروشیمی شازند هم با ۴۰۰ تن عرضه ۷۰۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۳ هزار و ۹۷۴ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۱۴۰ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن نساجی PYI۲۵۰پلی نار هم با ۹۰۳ تن عرضه ۱۳۲۳ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۹۷۴ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۸۷ تومان بود.

در گروه پلی پروپیلن های شیمیایی، پلی پروپیلن شیمیایی RP۳۴۰R جم با ۲۲۰ تن عرضه ۱۶۹۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۶۱۰ تومان و نرخ خرید آن هم ۵ هزار و ۷۱ تومان رقم خورد.

همچنین پلی پروپیلن شیمیایی ZB۳۳۲C نویدزرشیمی با ۲۷۳ تن عرضه ۷۹۸۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۴۹۹ تومان و نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۹۴۹ تومان بود.

در گروه پلی اتیلن ها هم پلی اتیلن سبک خطی ۰۲۰۹AA پتروشیمی شازند ۱۰۰۰ تن عرضه و ۲۱۰۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۴ هزار و ۱۵۴ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۲۶۷ تومان رقم خورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها