سکه

حجم و ارزش معاملات آتی سکه روز گذشته در بورس کالای ایران به ۱۰ هزار و ۲۲۸ قرارداد و ارزش معاملات نیز به یک هزار و ۴۴۷ میلیارد ریال رسید.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، روز گذشته در بازار سکه، هر سکه تمام طرح جدید با افت ۳۲ هزار ریالی ۱۲ میلیون و ۴۱۴ هزار ریال فروخته شد.به این ترتیب قیمت هر سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ثابت ماند و ۱۲ میلیون و ۱۲۰ هزار ریال به فروش رفت، اما نیم سکه روند کاهشی را طی کرد و با ۲۰ هزار ریال کاهش ۶ میلیون و ۴۴۰ هزار ریال عرضه شد.

ربع سکه و سکه گرمی نیز تغییر قیمت نداشتند و به ترتیب سه میلیون و ۶۶۰ هزار ریال و ۲ میلیون و ۴۸۰ هزار ریال به فروش رفتند. اتحادیه طلا قیمت جهانی هر اونس طلا را یک هزار و ۲۷۴ دلار و ۲۰ سنت اعلام کرد که ۶ دلار و ۲۰ سنت کاهش داشت.هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با سه هزار و ۶۹۰ ریال کاهش قیمت، یک میلیون و ۲۰۴ هزار و ۸۹۰ ریال عرضه شد.

در معاملات آتی سکه در روز گذشته ۳ سررسید آتی سکه روندی مثبت و ۲ سررسید نیز منفی بودند. به این ترتیب قرارداد سکه سررسید آبان ماه افت ۰.۱۷ درصدی را تجربه کرد و با رقم یک میلیون و ۲۷۱ هزار تومان داد و ستد شد. در همین حال قراداد آتی سکه سررسید دی ماه نیز با رقم یک میلیون و ۳۱۰ هزار تومان خریداری شد که نسبت به آخرین روز هفته گذشته ۰.۰۲ درصد افت داشت.

از سوی دیگر قرارداد آتی سکه تحویل اسفند ماه با رقم یک میلیون و ۳۴۹ هزارتومان مورد معامله قرار گرفت که ۰.۲۸ درصد رشد داشت. همچنین قرارداد آتی سکه تحویل اردیبهشت ماه سال ۹۷ با ۰.۲۸ درصد رشد با رقم یک میلیون و ۳۸۹ هزارتومان داد و ستد شد.

در آخر قرارداد آتی سکه تحویل تیر ماه سال ۹۷ با ۰.۰۷ درصد رشد با رقم یک میلیون و ۴۲۷ هزارتومان داد و ستد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها