بورس كالا

طی هفته منتهی به ۶ مهرماه، حدود ۵۳۷ هزار و ۳۴۰ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۸ هزار و ۷۳۶ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»،، طی اولین هفته مهرماه، در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۶۷ هزار و ۷۴ تن انواع کالا به ارزش ۲ هزار و ۱۳۹ میلیارد ریال معامله شد.در این تالار، ۶۲ هزار و ۲۸۸ تن فولاد، ۴ هزار و ۶۴۰ تن مس، ۱۴۰ تن کنسانتره مولیبدن و ۶ تن کنسانتره فلزات گرانبها از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۴۰۷ هزار و ۲۵ تن انواع کالا به ارزش ۵ هزار و ۷۶۹ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار، ۱۹۱ هزار و ۲۶۸ تن قیر، ۵۳ هزار و ۲۹۸ تن مواد پلیمری، ۱۱۱ هزار و ۲۰ تن وکیوم باتوم، ۱۴ هزار تن لوب کات، ۲۵ هزار و ۲۴۹ تن مواد شیمیایی، ۷ هزار و ۷۶۰ تن گوگرد، هزار و ۱۰۴ تن روغن پایه و اسلاک واکس و همچنین ۳ هزار و ۳۲۶ تن عایق رطوبتی خریداری شد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در اولین هفته پاییز، شاهد معامله ۶۲ هزار و ۱۲۵ تن انواع کالا به ارزش نزدیک به ۷۹۲ میلیارد ریال بود؛ در این تالار داد و ستد ۴۴ هزار و ۵۲۰ تن گندم، ۱۷ هزار و ۵۷۵ تن شکر سفید و همچنین ۳۰ هزار قطعه جوجه یک روزه گوشتی مشاهده شد.

لازم به ذکر است در هفته ای که گذشت و در بازار فرعی بورس کالای ایران، ۵۶۸ تن ضایعات فلزی، ۲۵۰ تن کنسانتره فسفات، ۲۰۰ تن شیرخشک، ۵۳ تن پودر نارگیل، ۲۵ تن روغن کارکرده لوکوموتیو و ۲۰ تن متیلن دی فنیل دی ایزوسیانات پلیمریک داد و ستد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها