سکه

حجم و ارزش معاملات آتی سکه روز گذشته در بورس کالای ایران به ۸ هزار و ۱۰ قرارداد و ارزش معاملات نیز به یک هزار و ۱۳۶ میلیارد ریال رسید.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، قیمت انواع سکه در بازار روز گذشته با افزایش نسبتا قابل توجهی روبه رو شد، به طوری که سکه تمام با ۸۰۰۰ تومان افزایش به یک میلیون و ۲۴۷ هزار تومان رسید.

به این ترتیب روز گذشته نیم سکه ۶۴۰ هزار تومان، ربع سکه ۳۶۰ هزا رتومان و سکه گرمی ۲۴۸ هزار تومان قیمت گذاری شد.

 همچنین بازار طلا به حرکت افزایشی روزهای اخیر ادامه داده و انواع طلا در بازار روز گذشته با صعود قیمت همراه شدند. هر گرم طلای ۱۸ عیار به نزدیکی ۱۲۳ هزار تومان رسید و مثقال طلا ۵۳۳ هزار تومان عرضه شد. از سوی دیگر اونس طلا ۱۷ دلار گران شده و ۱۳۰۸ دلار و ۱۰ سنت فروخته شد.

در معاملات آتی سکه در روز گذشته ۳ سررسید آتی سکه روندی مثبت و یک سررسید نیز منفی بودند. به این ترتیب قرارداد سکه سررسید آبان ماه رشد ۰.۰۴ درصدی را تجربه کرد و با رقم یک میلیون و ۲۷۶ هزار تومان داد و ستد شد. در همین حال قراداد آتی سکه سررسید دی ماه نیز با رقم یک میلیون و ۳۱۳ هزار تومان خریداری شد که نسبت به روزیکشنبه ۰.۰۱ درصد رشد داشت.

از سوی دیگر قرارداد آتی سکه تحویل اسفند ماه با رقم یک میلیون و ۳۴۹ هزارتومان مورد معامله قرار گرفت که نسبت به روز دوشنبه ۰.۰۱ درصد افت داشت. همچنین قرارداد آتی سکه تحویل اردیبهشت ماه سال ۹۷ با ۰.۰۱ درصد رشد با رقم یک میلیون و ۳۸۸ هزارتومان داد و ستد شد.

در آخر قرارداد آتی سکه تحویل تیر ماه سال ۹۷ با ۰.۰۱ درصد افت با رقم یک میلیون و ۴۲۹ هزارتومان داد و ستد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها