معاملات محصولات پلیمری امروز با تقاضایی متعادل همراه بود، به طوری که تقریبا تمام کالاها در قیمت پایه مورد معامله قرار گرفتند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران» در این روز با توجه به نگرانی ها نسبت به افت قیمت نفت و محصولات پتروشیمی، معاملات پلیمرها با آرامش دنبال شد.

همچنین کارشناسان بازار پتروشیمی معتقدند؛ تردیدها به خاطر پیش بینی ها از افت قیمت نفت و محصولات پتروشیمی افزایش یافته است.

با این حال امروز پلی پروپیلن های نساجی و شیمیایی روز آرامی را سپری کردند، به طوری که پلی پروپیلن های نساجی مارون مانند C۳۰s و Z۳۰s با حجم عرضه ۲ هزار و ۹۰ تن جمعا ۹۰۰ تن تقاضا داشت. پلی پروپیلن های نساجی C۳۰s و Z۳۰s با قیمت پایه ۳ هزار و ۲۱۷ تومان مورد معامله قرار گرفت.

در همین حال پلی پروپیلن شیمیایی ZR۲۳۰C و پلی پروپیلن نساجی ZH۵۱۰L نویدزرشیمی، پلی اتیلن سنگین لولهCRP۱۰۰N و پلی پروپیلن نساجی HP۵۵۲R مارون نیز با عدم استقبال معامله گران مواجه شده و وارد سیستم مچینگ شدند.

پلی پروپیلن نساجی RG۱۱۰۱S رجال نیز در این روز با قیمت پایه یعنی ۳ هزار و ۲۱۷ تومان مورد معامله قرار گرفت.

پلی پروپیلن نساجی PYI۲۵۰پلی نار هم امروز که به میزان هزارتن عرضه شده بود ۶۳ تن تقاضا داشت، به این ترتیب با قیمت پایه ۳ هزار و ۲۱۷ تومان مورد معامله قرار گرفت.

پلی اتیلن سنگین بادی BL۳ پلیمر کرمانشاه هم امروز به میزان ۹۶۰ تن عرضه و ۷۲ تن تقاضا داشت و با قیمت پایه ۳هزار و ۷۶۸ تومان توسط کارگزاران خریداری شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها