پتروشیمی

حجم معاملات محصولات شیمیایی امروز ۹ هزار و ۴۳۶ تن رقم خورد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه ها ۱۶ هزار و ۸۹۶ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۲۱ هزار و ۳۰۷ تن بود.

به این ترتیب درگروه محصولات شیمیایی، زایلین مخلوط پتروشیمی بندرامام، اورتوزایلین پتروشیمی برزویه، اسیدترفتالیک پتروشیمی تندگویان، اسیداستیک پتروشیمی فن آوران، منواتیلن گلایکول ودی اتیل هگزانول پتروشیمی شازند با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

زایلین مخلوط پتروشیمی بندرامام با ۴۰۰ تن عرضه ۲۱۸۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۵۱۷ تومان و نرخ خرید آن هم ۲ هزارو ۷۶۹ تومان رقم خورد.

اورتوزایلین پتروشیمی برزویه هم با ۱۰۰۰ تن عرضه ۶۵۰۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزارو ۴۵۶ تومان و نرخ خرید آن هم ۲ هزارو ۷۰۲ تومان بود.

همچنین اسیدترفتالیک پتروشیمی تندگویان هم با ۲۰۰ تن عرضه ۱۰۷۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزارو ۵۹۸ تومان و نرخ خرید آن هم ۲ هزارو ۸۵۸ تومان بود. اسیداستیک پتروشیمی فن آوران هم با ۱۱۰۴ تن عرضه ۱۴۲۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن یک هزار و ۶۵۵ تومان بود. معامله گران این کالا را با میانگین قیمت یک هزار و ۶۷۴ تومان خریداری کردند.

در ادامه منواتیلن گلایکول پتروشیمی شازند با ۳۳۰ تن عرضه ۴۵۱ تن تقاضا داشت، قیمت پایه اینکالا ۳ هزار و ۲۵۷ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزارو ۳۳۶ تومان رقم خورد.

همچنین منومر وینیل استات و دی اتیل هگزانول این مجتمع هم با افزایش تقاضا روبه رو بودند، منومر وینیل استات با ۸۸۰ تن عرضه ۲۸۸۲ تن تقاضا داشت، اما نهایتا با قیمت پایه یعنی ۳ هزار و ۳۵۰ تومان خریداری شد، دی اتیل هگزانول هم با ۱۱۰۰ تن عرضه ۲۱۵۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۳ هزار و ۵۵۳ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزارو ۳۰۷ تومان رقم خورد.

در این روز الکیل بنزن خطی پتروشیمی بیستون و دی اتیلن گلایکول پتروشیمی مروارید وارد سیستم مچینگ شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها