پلیمر

مقایسه قیمت محصولات پلیمری در تاریخ ۱۹ و ۲۹ شهریور نشان می دهد که اکثر کالاها روندی افزایشی داشته اند، تنها تعداد محدودی از محصولات پلیمری نسبت به هفته گذشته کاهش قیمت داشتند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، بیشترین افزایش قیمت در حوزه محصولات پلیمری بیشترین افزایش قیمت متعلق به استایرن بوتادین رابرهای روشن و تیره با ۵ و ۵.۳ درصد رشد قیمت است، این کالاها به ترتیب ۲۹۵ و ۲۹۳ تومان نسبت به هفته قبل گران شدند.

در رتبه دوم افزایش قیمت ها پلی اتیلن سنگین اکستروژن PE۱۰۰ با ۴.۶ درصد رشد قرار دارد، این کالا از رقم ۴ هزار و ۵۰۶ تومان به ۴ هزار و ۷۱۵ تومان رسیده است.

همچنین پلی اتیلن سنگین اکستروژن PE۸۰ هم با ۳.۳ درصد رشد قیمت نسبت به هفته گذشته در رتبه سوم بیشترین افزایش قیمت ها قرار دارد، این کالا از رقم ۴ هزار و ۳۵۰ تومان به ۴ هزار و ۴۹۵ تومان رسیده است.

همچنین در ادامه پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری با ۲.۴ درصد رشد نسبت به هفته گذشته قرار دارند، این کالاها از ۹۰ تا ۹۸ تومان رشد قیمت داشتند.

اکریلوبوتادین استایرن نیز با ۲ درصد رشد نسبت به هفته گذشته قرار دارد، این کالا ۱۶۳ تومان گران شده است.

همچنین پلی اتیلن های ترفتالات گرید نساجی هم با ۱.۴ درصد رشد نسبت به هفته گذشته در حدود۵۶ تومان گران شدند.

در ادامه پی وی سی ها نیز روندی افزایشی داشته و با ۱.۲ درصد رشد نسبت به هفته قبل روبه رو شدند.

در گروه پلی اتیلن ها، پلی اتیلن های سنگین بادی، دورانی، پلی پروپیلن های نساجی و شیمیایی نیز روندی افزایشی داشتند.

دو کالای پلی استایرن معمولی و مقاوم نیز به ترتیب با ۱.۹ و ۳.۴ درصد افت در صدر محصولاتی قرار داشتند که روندی کاهشی را نسبت به هفته قبل طی کردند.

همچنین در محاسبه قیمت محصولات پلیمری، نرخ دلار از رقم ۳ هزار و ۸۷۹ تومان به رقم ۳ هزار و ۸۹۶ تومان رسید که ۰.۴ درصد رشد را نشان می دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها