کرباسیان

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بورس کالای ایران می تواند در شفاف سازی و سلامت اقتصادی کشور و جلوگیری از رانت و فساد نقش مهمی ایفا کند بنابراین عرضه محصولات صنایع مختلف به ویژه فولاد در بورس کالای ایران هم به نفع تولیدکننده و هم مصرف کننده است.

 مهدی کرباسیان در گفت و گو با «پایگاه خبری بورس کالای ایران» ، به سابقه عرضه فولاد در بورس کالا و نقش آن در حذف رانت و افزایش شفافیت معاملات این صنعت اشاره کرد و گفت: محصولات فولادی از سال ۱۳۸۲ در بورس کالای ایران عرضه شده و بحث بورس کالا و به طور کلی فعالیت همه بورس ها یکی از محورهای اساسی است که می تواند در شفاف سازی و سلامت اقتصادی کشور و جلوگیری از رانت و فساد در کشور نقش مهمی ایفا کند.

وی افزود: بنابراین با توجه به مزیت هایی که در این بورس وجود دارد، عرضه محصولات صنایع مختلف به ویژه فولاد در بورس کالای ایران هم به نفع تولیدکننده بوده و هم به نفع مصرف کننده است.

کرباسیان عنوان کرد: بنده افتخار می کنم که شخصا در راه اندازی بورس کالای ایران حضور داشته و پس از آن، طی سال هایی که در سمت معاونت وزیر امور اقتصادی و دارایی حضور داشتم برای عرضه کالاهای مختلف در این بورس تلاش کردم.

رئیس هیات عامل ایمیدور با بیان اینکه خوشبختانه حمایت از بازار سرمایه و به ویژه بورس کالا جزو سیاست های وزیر امور اقتصادی و دارایی است، در خصوص نقش بورس کالا در توسعه و رونق بخشی به صنایع معدنی در کشور اظهار کرد: امیدوارم در راستای این سیاست ها، همکاری نزدیکی که در حوزه معدن و صنایع معدنی به ویژه حوزه فولاد و مس با بورس کالای ایران وجود دارد، به رونق بخشی این صنایع کمک کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها