پلی استایرن

مقایسه قیمت پایه محصولات پلیمری نشان می دهد که اکثر کالاها روندی صعودی داشته اند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، بیشترین افزایش قیمت پایه در گروه محصولات پلیمری، متعلق به پلی استایرن های معمولی و مقاوم با ۸ درصد رشد است. این کالاها به ترتیب ۴۱۷ و ۴۷۶ تومان نسبت به هفته گذشته گران شده اند.

در همین حال استایرن بوتادین رابرهای تیره و روشن نیز به روند صعودی خود ادامه دادند، این کالا به ترتیب ۳.۹ و ۳.۷ درصد رشد قیمت داشته اند.

همچنین در ادامه اکثر کالاها با ۲ درصد رشد قیمت نسبت به هفته گذشته روبه رو شدند، در گروه پلی اتیلن ها، پلی اتیلن های سنگین فیلم ۲.۹ درصد رشد کردند. پلی اتیلن های ترفتالات نساجی و بطری هم ۲.۷ درصد نسبت به هفته قبل گران شدند.

در ادامه پی وی سی ها هم با ۲.۴ درصد رشد قیمت نسبت به هفته قبل روبه رو شده و در حدود ۹۰ تا ۱۰۰ تومان گران شدند.

پلی اتیلن های سنگین تزریقی و دورانی نیز با ۲.۴ درصد رشد قیمت نسبت به هفته گذشته روبه رو شدند.

همچنین پلی اتیلن های سبک خطی و فیلم نیز ۲.۶ تا ۲.۷ درصد رشد قیمت داشتند، به طوری که به ترتیب با ۱۰۸ و ۱۲۲ تومان افزایش قیمت نسبت به هفته قبل روبه رو شدند.

پلی اتیلن های سنگین اکستروژن نیز ۱.۷ درصد رشد قیمت داشتند، کمترین افزایش قیمت در گروه محصولات پلیمری متعلق به پلی پروپیلن شیمیایی با ۰.۹ درصد است، این کالا ۴۳ تومان نسبت به هفته قبل گران شد.

در همین حال قیمت دلار نیز برای محاسبه قیمت پایه محصولات پتروشیمی با ۰.۶ درصد افزایش به رقم ۳ هزار و ۸۷۹ تومان رسید، هفته گذشته قیمت دلار ۳ هزار و ۸۷۵ تومان بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها