پتروشیمی

حجم معاملات محصولات شیمیایی امروز ۱۰ هزار و ۴۹۳ تن رقم خورد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه محصولات ۱۶ هزار و ۱۸ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۱۸ هزار و ۷۷۳ تن بود.

به این ترتیب در گروه محصولات شیمیایی، دی اتیل هگزانول، اورتوزایلین، اسیداستیک، زایلین مخلوط و ایزوبوتانول ازسوی کارگزاران با رقابت خریداری شدند.

دی اتیل هگزانول پتروشیمی شازند با ۱۱۰۰ تن عرضه ۱۷۲۷ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۴۵۵ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۸۳۵ تومان بود.

همچنین اورتوزایلین پتروشیمی برزویه با ۸۰۰ تن عرضه ۵۰۸۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۳۷۷ تومان و نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۶۱۵ تومان بود. این کالا به صورت سلف عرضه شد.

اسیداستیک پتروشیمی فن آوران هم با ۱۱۰۴ تن عرضه ۱۱۵۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا یک هزار و ۵۰۳ تومان بود، بیشترین قیمت ثبت شده برای خرید اسیداستیک فن آوران یک هزار و ۵۱۵ تومان بود.

زایلین مخلوط پتروشیمی بندرامام هم با ۱۱۰۴ تن عرضه ۱۱۵۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزارو ۳۷۵ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۶۰۳ تومان رقم خورد.

همچنین ایزوبوتانول پتروشیمی شازند با ۱۱۰ تن عرضه ۱۰۲۳ تن تقاضا داشت،قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۷۸۲ تومان و نرخ خرید آن هم ۳هزار و ۶۰ تومان رقم خورد.

در همین حال آروماتیک سنگین پتروشیمی برزویه، استایرن منومر پتروشیمی پارس و منواتیلن گلایکول پتروشیمی شازند نیز وارد سیستم مچینگ شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها