گندم

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۴ استان زنجان گفت: تا پایان روز گذشته۱۸۰ هزار تن گندم از کشاورزان این استان خریداری و ۵۵ هزار تن از آن برای فروش به بورس کالا ارائه شد.

به گزارش « پایگاه خبری بورس کالای ایران»،محمد ایزدی افزود: بر اساس پیش بینی های انجام شده تولید گندم امسال کشاورزان استان زنجان ۲۵۰ هزار تن خواهد بود که از این میزان ۲۱۰هزار تن توسط این شرکت خریداری خواهد شد.

به گفته وی، از ۵۵ هزار تن گندم ارائه شده در بورس کالا ۱۱ هزار تن به فروش رفته است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۴ استان زنجان گفت: ۲۳۱ میلیارد تومان طلب کشاورزان بابت ۱۸۰ هزار تن گندم خریداری شده توسط این شرکت است که تاکنون ۱۰۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان آن پرداخت شده است.

ایزدی خاطرنشان کرد: میزان گندم مصرفی سالانه در این استان ۱۰۰ هزار تن است که این شرکت ۲ برابر میزان مصرف گندم خریداری می کند.

بر اساس این گزارش سال گذشته بیش از چهار هزارو ۴۸۰ میلیارد ریال برای خرید ۳۵۲ هزار تن از این محصول به کشاورزان استان زنجان پرداخت شد.زنجان سال گذشته در تولید گندم رتبه هشتم و در ذخیره سازی این محصول نیز جزو استان های رده بالای کشوری بود.

امسال ۴۰ مرکز خرید گندم در استان فعال شده است.طی سال های ۹۲، ۹۳، ۹۴ و ۹۵ به ترتیب ۱۶۶ ،۲۲۰ ،۲۳۲ و ۳۵۳ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در این استان خریداری شد.

منبع:ایرنا

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها