سکه

حجم معاملات آتی سکه روز گذشته در بورس کالای ایران به ۵ هزار و ۸۵۶ قرارداد و ارزش معاملات نیز به ۸۰۲ میلیارد ریال رسید.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، در بازار نقدی طلا، فعالان بازار سکه روز گذشته هر قطعه سکه طلا طرح جدید را با ۳۲ هزار ریال رشد ۱۲ میلیون و ۱۰۵ هزار ریال داد و ستد کردند.به این ترتیب هر انس طلا در بازارهای جهانی یک دلار و ۲۸۸ هزار و ۶۰ سنت معامله شد که سه دلارو ۴۰ سنت نسبت به روز قبل افزایش دارد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۲ هزار و ۷۰ سنت افزایش یک میلیون و ۱۸۷ هزار و ۵۷۰ ریال در تابلوی طلافروشی ها قیمت خورد. روز گذشته هر قطعه سکه بهار آزادی طرح قدیم با افت ۱۰ هزار ریالی ۱۱ میلیون و ۷۸۰ هزار ریال و هر نیم سکه با ۳۰ هزار ریال کاهش ۶ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال عرضه شد.

همچنین هر ربع سکه با کاهش ۳۰ ریالی به ۳ میلیون و ۶۲۰ هزار ریال و هر سکه گرمی با ۱۰ هزار ریال افت به ۲ میلیون و ۴۷۰ هزار ریال رسید.

همچنین در معاملات آتی سکه در روز گذشته نیز ۵ سررسید آتی سکه همسو با بازار نقدی مثبت بودند ، به طوری که قرارداد آتی سکه در سررسید شهریورماه سال ۹۶ با ۰.۱۳ درصد رشد به رقم یک میلیون و ۲۲۹ هزارتومان مورد معامله قرار گرفت.

قرارداد سکه سررسید آبان ماه نیز رشد ۰.۱ درصدی را تجربه کرد و با رقم یک میلیون و ۲۶۶ هزار تومان داد و ستد شد.

در همین حال قراداد آتی سکه سررسید دی ماه نیز با رقم یک میلیون و ۳۰۲ هزار تومان خریداری شد که نسبت به روز یکشنبه  ۰.۲۴ درصد رشد داشت.

از سوی دیگر قرارداد سکه آتی تحویل اسفند ماه نیز با ۰.۱۶ درصد رشد قیمت با رقم یک میلیون و ۳۳۹ هزارتومان مورد معامله قرار گرفت.همچنین قرارداد سکه آتی تحویل اردیبهشت ماه سال ۹۷ با ۰.۱۸ درصد افزایش با رقم یک میلیون و ۳۷۸ هزارتومان داد و ستد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها