پلیمر

بررسی قیمت های پایه محصولات پلیمری در تاریخ ۸ و ۱۵ مردادماه نشان می دهد که اکثر کالاها روندی صعودی داشته اند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، در صدر بیشترین افزایش ها پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری با ۲.۴ درصد رشد نسبت به هفته قبل قرار دارند. گرید ۷۸۱ به میزان ۸۷ تومان، گرید ۷۸۵ به میزان ۸۴ تومان، گرید ۸۲۱ هم ۹۱ تومان و گرید ۸۲۵ هم ۸۹ تومان نسبت به هفته گذشته گران شده اند.

در رتبه دوم بیشترین افزایش قیمت ها هم پلی اتیلن های ترفتالات گرید نساجی با ۱.۸ درصد رشد نسبت به هفته قبل قرار دارند. درادامه پلی اتیلن های سنگین تزریقی و دورانی نیز ۱.۴ درصد نسبت به هفته قبل گران شده اند.

همچنین پلی اتیلن سبک فیلم نیز با ۱.۵ درصد افزایش نسبت به هفته قبل روبه رو شده و از رقم ۴ هزار و ۲۱۴ تومان به ۴ هزار و ۲۷۷ تومان رسیده است.

همچنین پلی پروپیلن های نساجی و شیمیایی نیز به ترتیب ۱.۲ و ۱.۱ درصد نسبت به هفته قبل گران شده اند، این کالاها به ترتیب ۴۶ و ۵۰ تومان افزایش قیمت داشتند.

پی وی سی ها هم با ۱ درصد رشد نسبت به هفته قبل روبه رو شده، به طوری که گرید ۵۷ به میزان ۳۶ تومان، گرید ۶۰ به میزان ۳۵ تومان، گرید ۶۵ و ۷۰ نیز به ترتیب ۳۳ و ۳۷ تومان نسبت به هفته قبل گران شدند.

همچنین در ادامه پلی اتیلن های سنگین بادی نیز ۱ درصد نسبت به هفته قبل گران شدند. پلی استایرن معمولی و مقاوم هم به ترتیب با ۰.۱ و ۰.۷ درصد افزایش نسبت به هفته قبل روبه رو شدند.

استایرن بوتادین رابرهای روشن و تیره، پلی اتیلن های سبک خطی، پلی اتیلن های سنگین فیلم و اکستروژن نیز روندی افزایشی داشته و نسبت به هفته قبل گران شدند.

نرخ دلار نیز برای محاسبه قیمت پایه محصولات پتروشیمی با ۰.۷ درصد رشد به رقم ۳ هزار و ۸۰۲ تومان رسیده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها