• ۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷
  • کد خبر: 11300
گندم

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: از سال ۹۵ تا پایان سه ماهه اول سال ۹۶ حدود ۱۴ هزار تن فروش گندم از طریق بورس کالا فروخته شده است.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»،حمیدرضا نوری عنوان کرد: میزان صادرات آرد و گندم مستقیما شکل نمی‌گیرد و گندم و فرآورده‌های آن از طریق بورس کالا عرضه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه گندم و یا آرد خراسان را بر روی تابلوی بورس قرار می‌دهیم و از طریق قیمتی که در تابلوی بورس قرار گرفته است، این محصولات را به فروش می‌رسانیم، عنوان کرد: متقاضیانی که پیگیر بحث خرید گندم در بحث صادرات هستند با مراجعه به این تابلوها محصول را خریداری می‌کنند.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی جهاد کشاورزی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین کیفیت گندم خراسان نسبت به دیگر گندم‌های کشور باعث متمایز شدن این محصول شده و همچنین طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است. 

نوری با بیان اینکه ما بیشترین متقاضی را از کشور افغانستان داریم، تصریح کرد: پیش‌بینی خرید گندم امسال ما حدود ۵۰۰ هزار تن خرید تضمینی بوده است که ما از این میزان تاکنون حدود ۳۶۸ هزار تن خرید داشتیم.

وی ادامه داد: استان خراسان رضوی در بورس کالا فعالیت بهتری دارد و نه تنها در بحث گندم و آرد بلکه در سایر اقلام نیز ما شاهد فعالیت‌های خوبی در بورس کالا هستیم.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی جهاد کشاورزی خراسان رضوی با بیان اینکه از سال ۹۵ تا پایان سه ماهه اول سال ۹۶ حدود ۱۴ هزار تن فروش گندم از طریق بورس داشتیم، بیان کرد:همچنین مقداری از آن نیز از طریق بورس وارد مصارف صنایع داخلی می‌شود و در اقلامی مانند تولید کیک و کلوچه به مصرف می‌رسد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها